اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری گرگان اعلام کرد

افزایش 5 برابری بودجه شهرداری گرگان

سرپرست شهرداری گرگان با اشاره به افزایش پنج برابری بودجه شهرداری گرگان طی شش سال گفت: شهرداری گرگان بدهی قابل توجهی ندارد.

افزایش 5 برابری بودجه شهرداری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم کریمی شامگاه پنج‎شنبه در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: طی شش سال گذشته روند افزایش بودجه شهرداری بسیار خوب بوده است.

وی ادامه داد: در سال 1386 بودجه شهرداری گرگان و سازمان‎های آن حدود 27 میلیارد تومان بوده و سال جاری بودجه شهرداری 132 میلیارد تومان است که در واقع رشد پنج برابری داشته است.

کریمی عنوان کرد: در حال حاضر شهرداری گرگان بدهی قابل توجهی به پیمانکاران، بازار و یا عوامل خود ندارد و در کنار این موضوع صدها میلیارد ریال سرمایه انباشته شده غیر نقدی دارد.

سرپرست شهرداری گرگان گفت: واحدهای تجاری، خدماتی و مسکونی که در قبال عوارض دریافت کرده‎ایم به صورت سرمایه و یا برای طرح‎های توسعه شهری خریداری شده و بیشتر این املاک قابلیت تبدیل به پول و سرمایه را دارد.

کریمی افزود: شهرداری گرگان در بازار بورس و بسیاری از شرکت‎ها سهام دارد و سرمایه غیرنقدی شهرداری گرگان امروز در اوج قرار دارد.

وی ابراز شت: شهرداری گرگان در حال حاضر هیچ مشکل مالی ندارد و امیدواریم شهرداری گرگان همیشه در وضعیتی باشد که مدیرانش دغدغه سرمایه و بودجه را نداشته باشند.

ساخت دروازه قرآن در شرق گرگان طی روزهای آینده

سرپرست شهرداری گرگان تصریح کرد: طی شش سال گذشته بیش از یک هزار و 200 معبر، خیابان و کوچه جدول گذاری و زیرسازی آسفالت شده است.

کریمی افزود: این درحالی است که در شش سال گذشته شهرداری گرگان به شدت در فشار درخواست شهروندان برای رسیدگی به این امر بود، اما امروز فشاری وجود ندارد.

وی ادامه داد: امروز در شهر گرگان معبر خاکی وجود ندارد و تعداد انگشت شماری کوچه فرعی خاکی است که جمعیت حاضر در آنها زیر 30 درصد هستند.

کریمی اعلام کرد: در ورودی شرقی شهر گرگان یک دروازه قرآن طراحی شده که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: این دروازه نماد بسیار زیبایی در ورودی شرق گرگان است که به نوعی مکمل المان شهر گرگان در ورودی غرب این شهر است.

انتهای پیام/83004/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول