اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری گرگان خبر داد

احداث موزه طبیعت در نهارخوران گرگان

سرپرست شهرداری گرگان از ساخت موزه طبیعت در نهارخوران گرگان خبر داد.

احداث موزه طبیعت در نهارخوران گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز ابراهیم کریمی در پیگیری خبرنگاران استان در خصوص برخی دیوار‎کشی‎ها و ساخت و سازها در محور روستای توشن و محور نهارخوران گرگان به خبرنگاران استان گفت: منطقه توشن گرگان دارای کد روستایی است و در خصوص ساخت و ساز و دیواره‎کشی در خود روستا، دهیاری باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: اما در محور بلوار صیاد شیرازی به سمت توشن تنها یک ساختمان در آنجا ساخته شده که این ساختمان یک مجتمع فرهنگی و خدماتی برای جانبازان است.

کریمی تاکید کرد: این ساختمان مجوز دارد و دارای اعتبار دولتی است.

* 12 خانه مسکونی به موزه طبیعت تبدیل می‎شود

سرپرست شهرداری گرگان در خصوص دیوار‎کشی و احداث یک مجموعه در ابتدای محور نهارخوران گفت: یک مجموعه‎ای در گذشته در این نقطه ساخته شد و قرار است با بازسازی که شهرداری گرگان انجام می‎دهد این مجموعه به موزه طبیعت تبدیل شود.

کریمی بیان کرد: این مجموعه هیچ انتفاع شخصی ندارد و به زودی تابلوی آن نیز نصب خواهد شد.

وی ابراز داشت: در آنجا یک مجموعه با 12 خانه به صورت مسکونی بود که استفاده شخصی از آن می‎شد و با هماهنگی شهرداری و منابع طبیعی آنجا تخریب و مقرر شد از آنجا به عنوان محیط عمومی استفاده شود.

کریمی متذکر شد: در روزهای گذشته جلوتر از این ساختمان و در واقع مهمانسرای قدیم را ما بازسازی کردیم.

وی افزود: برای بازسازی این ساختمان از صدها نفر نظرسنجی کردیم که اگر این ساختمان با نمای جدید یعنی استفاده از چوب و سنگ طبیعی باشد مورد پسند مردم خواهد بود یا خیر که تقریبا تمام افراد با این موضوع موافق بودند و نظر مثبت دادند.

سرپرست شهرداری گرگان بیان کرد: در حال حاضر این ساختمان به عنوان مرکز سرمایه‎گذاری در حال استفاده است و در آینده نیز به عنوان مرکز عمومی برای مردم مورد بهره‎برداری قرار خواهد گرفت.

وی در پایان ابراز داشت: ساختمان موزه طبیعت نیز در حدود 2 هفته دیگر با نمای ساختمان سرمایه‎گذاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/83004/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول