اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دولتمردان باید مذاکرات ایران و آمریکا را مدیریت کنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولتمردان باید مذاکرات ایران و آمریکا را مدیریت و کنترل کنند.

دولتمردان باید مذاکرات ایران و آمریکا را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، محسن رضایی شامگاه دوشنبه در سفر به مسجدسلیمان و بازدید از پروژه‌های این شهرستان اظهار کرد: مردم مسجدسلیمان نقش شایان توجهی در حماسه سیاسی داشته‌اند.

وی با اشاره به حماسه انتخابات تصریح کرد: دشمنان می‌خواستند با حضور کمرنگ مردم در انتخابات مشکلاتی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند اما با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای همه نقشه‌هایشان نقش برآب شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از حضور مردم این شهرستان در انتخابات تشکر کرد و افزود: اسم مردم مسجدسلیمان در حماسه سیاسی نوشته شده است و من آمده‌ام که هم از طرف خودم و هم از طرف مقام معظم رهبری از شما تشکر کنم، شما نشان دادید که در صحنه هستید، مطمئن باشید با این حضور همه جانبه در پای صندوق‌های رای، حساب دیگری روی شما باز می‌شود.

وی با بیان اینکه من، غیرت بختیاری را در مناظرات نشان دادم گفت: بختیاری‌ها تنها مردم جنگ نیستند بلکه مردمی فرهنگی هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین عنوان کرد: مسجدسلیمان یک بار دیگر با حضور مردم در پای صندوق‌های رای، حماسی شد و امروز موقعیت بسیار خوبی برای آن ایجاد شده است.

رضایی با اشاره به اینکه امیدوارم نماینده خوبی برای شما در افکار عمومی باشم و حرف حق را بزنم اظهار کرد: در این انتخابات صدای مردم را پخش کردیم، به دوربینی که همراهم بود گفتم صدای مردم ایران را به گوش همه جهان برساند.

وی اضافه کرد: در خوزستان در استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد رای بسیار خوبی به دست آوردم و با این حرکت  مردم نشان دادند که به فرزند خودشان رای داده و دارای شعور سیاسی بالایی هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: درست است که من رئیس جمهور نشدم اما دولتی که انتخاب شده کمک می‌کند استان خوزستان رشد کند زیرا نظام به رای مردم احترام می‌گذارد.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل بیان کرد: دولتمردان باید مذاکرات را مدیریت و کنترل کنند.

انتهای پیام/72001/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول