اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار البرز:

شورای فرهنگ عمومی البرز نتایج مطلوبی داشته است

فرماندار البرز گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز نیز مانند دیگر شهرستان‌ها سیاست‌های فرهنگی این شهرستان را دنبال می‌کند که تاکنون به نتایج خوبی دست یافته است.

شورای فرهنگ عمومی البرز نتایج مطلوبی داشته است

غلامرضا حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در سال گذشته در شهرستان البرز 21 جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان برگزار شد که بیش از 80 مصوبه داشت.

وی افزود:‌ از جمله این مصوبات می‌توان به ساخت پارک بانوان، ترویج فرهنگ نیکوکاری در عموم مردم، تدوین برنامه برای مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و تدوین فرهنگ دینی اشاره کرد.

فرماندار البرز اضافه کرد: بررسی نام‌گذاری سال‌های مختلف که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شود و سیاست‌گذاری و اجرای آن به وسیله نهادهای فعال در شهرستان البرز از دیگر فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بوده است.

حسن‌پور ادامه داد: این فعالیت‌ها آثار مثبت فراوانی برای شهرستان البرز داشت که یکی از این آثار مثبت، ثبت مراسم آئینی در سطح ملی بود.

انتهای پیام/77010/ق10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول