اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

زنجان از استان‌های موفق در اجرای طرح کاداستر اراضی است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: زنجان از استان‌های موفق در اجرای طرح کاداستر اراضی است.

زنجان از استان‌های موفق در اجرای طرح کاداستر اراضی است

بهمن اسکندری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: طرح کاداستر اراضی طرحی ملی است که در استان زنجان نیز با سرعت و کیفیت مناسبی در حال اجراست.

وی به انجام طرح کاداستر اراضی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این طرح جزو طرح‌های سازمان حفظ جنگل‌ها و اراضی است که در استان زنجان نیز با دقت مناسبی اجرایی شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان جزو نخستین استان‌های اجرایی‌کننده این طرح در کشور است، یادآور شد: استان زنجان جزو استان‌های پیشرو در عملیاتی کردن طرح کاداستر در کشور است.

وی به اجرای طرح کاداستر در کشور اشاره کرد و گفت: قبل از استان زنجان استان فارس این طرح ملی را در سطح کشور عملیاتی کرده بود.

اسکندری به کیفیت اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: استان زنجان همه تلاش خود را برای اجرای کیفی این طرح در سطح استان انجام می‌دهد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به تعهدات استان زنجان در اجرای طرح کاداستر اراضی در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در سال 91 استان زنجان 60 هزار هکتار اجرای طرح کاداستر را متعهد شده بود.

وی از انجام کامل تعهدات استان در سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: خوشبختانه استان زنجان همه تعهدات سال گذشته خود را به صورت کامل و بدون کسری خاصی انجام داده است.

اسکندری با بیان اینکه تعهدات انجام شده در مرحله ثبت قرارداد است، اظهار داشت: بعد از احصای عملیات کاداستر اراضی کارشناسان ثبت نسبت به ثبت این اراضی اقدام می‌کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان اجرای طرح کاداستر را الگویی موفق در سطح کشور دانست و گفت: این طرح برای حفظ اراضی ملی بسیار راهگشا است و باید به آن توجه کرد.

وی وجود اعتبارات لازم برای انجام مناسب این طرح ملی در استان را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: در مورد اعتبارات همواره دچار مشکلاتی در این حوزه‌ها بوده‌ایم.

اسکندری ضمن تاکید بر تامین اعتبارات مناسب برای اجرای مناسب طرح کاداستر اراضی، خاطرنشان کرد: قول‌هایی برای تامین اعتبارات مورد نیار در این بخش داده شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به مزایای استفاده از  طرح کاداستر اراضی نیز اشاره کرد و گفت: رفع اختلافات اراضی در روستاها یکی از مشکلاتی است که با اجرای این طرح مرتفع می‌شود.

وی اصلاح هندسی اراضی را از جمله مزایای مناسب این طرح برشمرد و تاکید کرد: اصلاح هندسی نقطه‌ها یکی از محاسن مهمی است که می‌تواند با اجرای این طرح برطرف شود.

اسکندری به مشکل مالکیت اراضی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: طرح کاداستر اراضی می‌تواند در این زمینه نیز بسیار راه‌گشا باشد و مشکلات مهم این حوزه را برطرف کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از تعهد 200 هزار از اراضی استان در سال‌جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال‌جاری این حجم از فعالیت را باید انجام دهیم.

انتهای پیام/73007/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول