اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته گردشگری صورت می‌گیرد

رونمایی از لوگوی گردشگری استان زنجان

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از رونمایی از لوگوی گردشگری استان همزمان با هفته گردشگری خبر داد.

رونمایی از لوگوی گردشگری استان زنجان

ابوالفضل اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برگزاری هشتمین جشنواره ملی آش در استان زنجان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به بازدید رایگان از اماکن، جاذبه‌های تاریخی و موزه‌های استان زنجان اضافه کرد: به مناسبت هفته گردشگری بازدید از این اماکن رایگان اعلام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه انجام کارهای مختلفی در قالب اقدامات فرهنگی توسط این اداره کل در هفته گردشگری برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: برگزاری تورهای مختلف در استان یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه گردشگری و تورهای مختلف به مناسبت هفته گردشگری در استان زنجان ادامه داد: لوگوی گردشگری استان زنجان نیز همزمان با هفته گردشگری و در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری آش ایرانی رونمایی می‌شود.

اجلی با بیان اینکه هفته گردشگری با هفته سالمندان مقارن شده است، یادآور شد: تفاهمنامه‌ای نیز با کمیته امداد امام خمینی به منظور بازدید رایگان سالمندان از جاذبه‌های مختلف استان منعقد و شرایط لازم برای این امر فراهم شده است.

انتهای پیام/73006/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول