اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از پیروزی تیم فوتبال نفت گچساران مقابل مس رفسنجان

ضیایی: چهره واقعی نفت گچساران را چند هفته آینده ببینید / مس 10 نفره بهتر بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: چهره واقعی نفت گچساران را چند هفته آینده ببینید.

ضیایی: چهره واقعی نفت گچساران را چند هفته آینده ببینید / مس 10 نفره بهتر بازی کرد

محمدحسین ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: بازی هفته گذشته در بوشهر توان بازیکنان ما را گرفته بود و من فکر می‌کنم خستگی بازیکنان در آن هوای کشنده و آن بازی خشنی که بازیکنان ایرانجوان به نمایش گذاشتند تا چند روز دیگر در ساق پای بازیکنان ما جاری خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان این‌که در برابر تیم خوبی مثل مس رفسنجان نتیجه خوبی گرفتیم، ابراز داشت: بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کردند و شما دیدید که وقتی این تیم 10 نفره شد با چه توانی در مقابل ما ایستادند و گویی این تیم را 10 نفره برای چنین روزهایی تمرین داده‌اند.

وی گفت: در بازی قبلی خودشان هم 10 نفره شده بودند و شنیده‌ام که در آن بازی هم خوب ظاهر شده‌اند که این نشان دهنده بدنسازی خوب و قدرت فیزیکی بالای تیم مس رفسنجان است.

ضیایی یکی از مشکلات خود را به دلیل آسیب‌دیدگی بازیکنان در بازی قبلی دانست و افزود: از نتیجه بازی راضی هستم اما از بازی آن چنان که باید راضی نیستم چرا که ما باید برای موفقیت در این فصل بازی‌های سختی را پشت سر بگذاریم و نیاز به بازی‌های بهتری از سوی بازیکنان تیم خود داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به تاکتیک تیم خود در این بازی اشاره کرد و گفت: تا قبل از اخراج بازیکن این تیم به یک شکل بازی می‌کردیم که پس از آن به سیستم 3-5-2 تغییر تاکتیک دادیم و این گونه بلندزن‌های آنها را در جریان بازی خنثی کردیم.

ضیایی با بیان این‌که تعویض‌های ما آن چنان جواب ندادند به بازی مهران غریبی اشاره کرد و گفت: این بازیکن خوب جواب داد و امیدوارم بازیکنان ذخیره بتوانند همپای بازیکنان اصلی در بازی‌های بعدی در صورت نیاز درخشش خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان این‌که تیم ما را باید از میانه نیم فصل اول ببینید، ادامه داد: مسئولان نفت و گاز به فکر فراهم کردن شرایط لازم برای موفقیت تیم هستند و ما هم سعی می‌کنیم از این بضاعت خود بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول