اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

برای نرمش قهرمانانه باید تیزتر از شمشیر، نرم‌تر از حریر بود

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: برای نرمش قهرمانانه باید تیزتر از شمشیر، نرم‌تر از حریر و سخت‌تر از سنگ و پولاد بود.

برای نرمش قهرمانانه باید تیزتر از شمشیر، نرم‌تر از حریر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد رضایی پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان با تشریح فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان سپاه اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه با ایشان یکبار دیگر همچون گذشته نگاهی ظریف و موشکافانه در خصوص مذاکره در عرصه دیپلماسی خارجی مطرح فرمودند که توجه به این نکات عمق هوشیاری و دقت ایشان در این زمینه را به خوبی نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: دشمن شناسی و شناخت برنامه‌ها و اهداف دشمن و غافل نشدن از لبخندهای مقطعی دشمن و توجه به ماهیت استکباری سلطه‌گران از تاکیدات موّکد ایشان است.

وی همچنین گفت: پی بردن به عمق هدف نهایی دشمن از تعامل با ما و استفاده از مذاکره برای اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی در عرصه دیپلماسی سیاسی از رهنمودهای ایشان می‌باشد.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر همه جانبه‌نگری و شناخت و مدیریت تهدیدات و تبدیل آن به فرصت برای نظام جمهوری اسلامی را یک ضرورت دانست و افزود: فرمایشات معظم له نشان می‌دهد که ابتدا بایستی چالش اصلی با دنیای استکبار و ماهیت طرف مقابل و فهم صحیح هدف‌گذاری را بشناسیم، سپس اقدام به نرمش‌ قهرمانانه کنیم.

رضایی تصریح کرد: در نیویورک و نشان دادن چهره‌ای صلح طلب از ایران اسلامی که اهل گفت‌وگو و مذاکره منطقی است، دشمن را به عقب‌نشینی واداشته و درخواست‌های آنان برای مذاکره با ایشان را بایستی در این موضوع تحلیل کرد.

وی گفت: درخواست عالی‌ترین مقام آمریکایی به صورت مکرر برای مذاکره با رییس جمهور کشورمان نشان از برتری گفتمان مقاومت در برابر گفتمان سازش است که رهبران استکباری عالم را اینگونه در برابر نظام جمهوری اسلامی به تواضع هر چند ظاهری واداشته است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در پایان یادآور شد: برای نرمش قهرمانانه باید تیزتر از شمشیر، نرم‌تر از حریر و سخت‌تر از سنگ و پولاد بود، که این مهم را با استقامت، تدبیر و حوصله می‌توان بر اساس اصل عزت، حکمت و مصلحت بر مبنای آرمان‌های امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای به خوبی و با نگاهی روشن به آینده به نفع نظام جمهوری اسلامی و جهان اسلام به پیش برد و به نتیجه مطلوب رسید.

انتهای پیام/66006/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول