اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

نرمش قهرمانانه نوعی تاکتیک نظام بود

امام جمعه گلپایگان گفت: نرمش قهرمانانه نوعی تاکتیک نظام بود و پیام آن برای مسئولان ارشد کشوری این است که اگر نرمشی قرار است پیش آید، باید قهرمانانه باشد.

نرمش قهرمانانه نوعی تاکتیک نظام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان حجت الا سلام محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته که در مسجد جامع برگزار شده بود، اظهار کرد: آرامش و امنیت امروز کشور ما مدیون جان‌فشانی و ایثار رزمندگان، شهدا و جانبازان دوران دفاع است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان همچنین به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با بینش و بصیرت مسأله نرمش قهرمانانه را در جمع فرماند هان سپاه مطرح کردند.

وی افزود: نرمش قهرمانانه نوعی تاکتیک نظام است و پیام آن برای مسئولان ارشد کشوری این است که اگر نرمشی قرار است پیش آید، باید قهرمانانه باشد و ایران از مواضع خودش دست برنخواهد داشت.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه با نرمش قهرمانانه می‌توانیم دشمن را دور بزنیم و او را از رسیدن به اهدافش بازداریم، تاکیدکرد: بازداشتن دشمن از جنایاتش در سوریه  و خاموش کردن شرارت دشمن از دیگر پیامدهای نرمش قهرمانانه محسوب می‌شود که با تاکتیک مسئولان برگ زرینی بر نظام مقدس جمهوری زده می‌شود.

وی با اشاره به روز جهانی سالمند گفت: احترام و خدمت رسانی به سالمندانی که عمری را سپری کرده‌اند و سردی و گرمی روزگار را چشیده‌اند، واجب است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان با تشکر از حسن انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان خاطرنشان کرد: شهردار گلپایگان، آقای محمود بخشی خدمات ارزنده‌ای در طی خدمتشان در شهر گلپایگان انجام داده‌اند و اعضای شورای اسلامی شهر نیز با انتخاب مجدد ایشان مهر تأییدی بر کارها و خدمات ایشان زدند.

خطیب جمعه گلپایگان ادامه داد: امیدواریم با اتحاد و همدلی که در بین اعضای شورای اسلامی وجود دارد، شهردار گلپایگان را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری رسانند. 

وی با بیان اینکه شهردار گلپایگان نیز باید از این فرصت طلایی به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد و با حمایت شورای اسلامی شهر در جهت رفاه و آرامش مردم خدمات بیشتری ارائه دهند، تصریح کرد: این امر با جذب نخبگان و استفاده از آراء و نظرات مردم میسر می‌شود.

امام جمعه گلپایگان همچنین از اعضای شورای  اسلامی شهر گوگد نیز به خاطر ابقای شهردار گوگد در سمتش قدردانی کرد و افزود: برخی از خواسته‌های مردم منطقی نیست و در حد اختیارات شورا هم نیست و وظیفه شورا این است که به انتظارات مردم را در حد متعادلی پاسخگو باشد و با اتحاد و همراهی مشکلات شهری را مرتفع کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی تاکید کرد: با افتراق و جدایی کاری از پیش نمی‌رود و شهر به رشد و پیشرفت نمی‌رسد و مسئولان نباید اختلاف داخلی خودشان را به جامعه منتقل کنند.

انتهای پیام/ 63014/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول