اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بهداشت رودبار جنوب:

موردی از بیماری هاری در رودبار مشاهده نشده است

مدیر مرکز بهداشت رودبار جنوب گفت: با توجه به پیشگیری‌های انجام شده در نیمه نخست سال جاری موردی از ابتلا به بیماری هاری در شهرستان رودبار نداشتیم.

موردی از بیماری هاری در رودبار مشاهده نشده است

حسین صداقت‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی هاری کمیته اتلاف سگ‌های ولگرد در این شهرستان تشکیل و مقرر شد در دو منطقه مرکزی و جازموریان با هماهنگی محیط زیست، نیروی انتظامی و بهورزی نسبت به اتلاف سگ‌های ولگرد اقدام شود.

وی با بیان اینکه این اقدام در این مناطق توسط دهیاران و شکارچی‌های معرفی شده از طرف مرکز بهداشت انجام می‌شود، افزود: در این راستا همچنین آموزش عموم مردم به ویژه دانش‌آموزان از برنامه‌های آتی مرکز بهداشت است.

صداقت‌نیا تصریح کرد: با توجه به اینکه مخزن اصلی بیماری هاری پستانداران خونگرم هستند با توجه به بازگشایی مدارس و اینکه بیشترین افراد در معرض این خطر دانش‌آموزان هستند، آموزش آنها از جمله اولویت‌های کاری در این زمینه است.

مدیر مرکز بهداشت شهرستان رودبار گفت: این مبارزه در طول سال با توجه به نیاز چندین بار ممکن است، انجام شود و با توجه به پیشگیری‌های انجام شده در شش ماه نخست سال جاری موردی از ابتلا به بیماری هاری در این شهرستان نداشتیم.

انتهای پیام/80002/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول