اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان قزوین خبر داد

تأسیس کانون بازنشستگان دادگستری استان قزوین

رئیس کل دادگستری استان قزوین از تأسیس کانون بازنشستگان دادگستری این استان خبر داد.

تأسیس کانون بازنشستگان دادگستری استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری در مجمع عمومی کانون بازنشستگان دادگستری قزوین درباره تأسیس کانون بازنشستگان دادگستری این استان اظهار کرد: این کانون به عنوان تشکل صنفی مستقل برای انجام امور رفاهی و ارتقای منزلت اجتماعی این قشر تشکیل شده است.

وی افزود: ضمن درخواست صدور مجوز از استانداری استان مبنی بر ایجاد این کانون و صدور مجوز کمیسیون ماده 10 قانون احزاب، کانون بازنشستگان تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: تأسیس کانون بازنشستگان سبب افزایش روابط میان این قشر با دادگستری استان شده و این امکان را به ما می‌دهد تا از اندوخته‌های تجربی و توانمندی آنان بهره‌مند شویم.

وی اضافه کرد: در تشکیل کانون بازنشستگان مقاصد مختلفی را دنبال می‌کنیم و چنانچه حتی بخشی از این اهداف اداری، رفاهی و سازمانی نیز محقق شود، موفق هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتخاب هیئت مدیره کانون بازنشستگان دادگستری نقطه قوتی برای دادگستری است چرا که نزدیک به 110 بازنشسته قضایی و اداری داریم که رسیدگی به امور رفاهی و اداری آن‌ها ضروری است.

گفتنی است؛ الله‌یار افشار قهرمانی، احمد طباطبائی‌پور، علی‌اکبر آتشکار، عزیزالله کاظمی و نوروزعلی حسن‌پور به عنوان اعضای هیئت مدیره و علی وحدانی و محرم‌علی برجی‌خانی به عنوان بازرسان این کانون از سوی حاضران انتخاب شدند.

انتهای پیام/77002/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول