اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم رئیس قوه قضائیه

رئیس جدید دادگستری لامرد منصوب شد

با حکم رئیس قوه قضائیه و با حضور رئیس دادگستری فارس، حجت‌الاسلام محمدامین غفاری به عنوان رئیس جدید دادگستری لامرد منصوب شد.

رئیس جدید دادگستری لامرد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری این شهرستان صبح امروز با حضور رئیس کل دادگستری فارس، ائمه جمعه و جماعات، مسئولان قضایی، ادارات، نهادهای دولتی و تعدادی از مردم لامرد در سالن اجتماعات شهید آوینی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم رئیس پیشین دادگستری لامرد در سخنانی اظهار داشت: اگر امروز شاهد امنیت پایدار در لامرد هستیم به خاطر تلاش‌های دستگاه‌های قضایی است.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی افزود: سالانه بیش از 12 هزار پرونده وارد دادگستری لامرد شده که از این تعداد 3 هزار پرونده به شورای حل اختلاف ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه در دوران خدمت خود مردم کم‌ترین زمان ممکن را برای دیدن وی سپری کرده‌اند، گفت: مردم همچنین از شهرستان‌های همجوار لامرد در کم‌ترین زمان ممکن به دادگستری این شهرستان مراجعه می‌کردند.

امام جمعه لامرد نیز با اشاره به اینکه این شهرستان حدود 10 سال فاقد دادگستری بود، بیان داشت: از زمان راه‌اندازی دادگستری در لامرد خدمات بسیار خوبی انجام شده است.

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی ادامه داد: کار قضاوت بسیار مشکل است اما اگر قضات کارشان را بادقت انجام دهند بدون تردید نتیجه خوبی به دست خواهد آمد.

در ادامه این مراسم فرماندار لامرد نیز بیان کرد: وجود امنیت پایدار موجب توسعه و رونق شهرستان لامرد شده است.

محمود صفری اضافه کرد: ما توانستیم بسیاری از تهدیدهای به وجود آمده برای لامرد را به فرصت تبدیل کنیم.

وی خطاب به مسئولان حاضر در جلسه تصریح کرد: باید تمام دستگاه‌ها قانون را رعایت کنند.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم با تجلیل از خدمات چند ساله حجت‌الاسلام سید محسن موسوی رئیس پیشین دادگستری لامرد، با حکم رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام محمدامین غفاری که پیش از این در دادگستری بخش بیرم از توابع شهرستان لار مشغول خدمت بود به عنوان رئیس جدید دادگستری لامرد منصوب شد.

همچنین رئیس قوه قضائیه در حکم دیگری حسین لطفی را نیز به عنوان دادستان عمومی و انقلاب لامرد منصوب کرد.

انتهای پیام/ 2448/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول