اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

اهتمام شهرداری به رعایت هرچه بیشتر قانون / مردم از شهرداری رضایت دارند

یکی از مراجع تقلید قم بر اهتمام هرچه بیشتر شهرداری به رعایت قانون تاکید کرد و گفت: یکی از نهادهای مهم و حساس شهرداری است و مردم ارتباط بسیار زیادی با این نهاد دارند.

اهتمام شهرداری به رعایت هرچه بیشتر قانون / مردم از شهرداری رضایت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار محمد دلبری شهردار قم و هیئت همراه در سخنانی با تبریک انتخاب مجدد دلبری به عنوان شهردار قم گفت: این‌که جنابعالی برای بار دوم به عنوان شهردار قم انتخاب شده‌اید، نشان‌دهنده و معرف حسن‌ عمل شما است.

وی با تاکید بر این‌که رضایتمندی خداوند متعال در گرو رضایت مردم است،‌ عنوان کرد: قطعاً به دلیل حسن عمل، مردم از شما راضی بوده‌اند که شورای شهر نیز نسبت به انتخاب مجدد جنابعالی اقدام کرده است و این انتخاب را تبریک می‌گویم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که یکی از نهادهای مهم و حساس شهرداری است و مردم ارتباط بسیار زیادی با این نهاد دارند، خاطرنشان کرد: حساب شهرداری با دیگر نهادها جدا است و در 2 بخش دریافت عوارض از مردم و نحوه هزینه کردن آن دارای مسئولیت مهمی هستید.

وی ضرورت اهتمام هرچه بیشتر به تبعیت از قانون را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید در نشست‌هایی که با کارکنان خود برگزار می‌کنید، آن‌ها را به رعایت قانون و اهمیت مسئولیتی که بر دوش دارند، آگاه کنید.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به این‌که در زمینه اجرای قانون نباید با کسی تعارف داشته باشید و البته نباید به کسی هم بی‌حرمتی شود، تاکید کرد: شهر قم به دلیل وجود بارگاه کریمه اهل‌بیت (ع)، مسجد مقدس جمکران و حوزه‌های علمیه و همچنین حضور مراجع تقلید دارای معنویت ویژه‌ای است و باید در برنامه‌ریزی‌های خود به این مسئله دقت لازم را داشته باشید.

وی در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته در شهرداری قم پرداخت و بازگشایی بلوار پیامبر اعظم، بازگشایی 28 خیابان جدید، ضرب سکه منقش به تصویر بارگاه ملکوتی کریمه اهل‌بیت (ع) توسط بانک مرکزی و ... را از جمله اقدامات انجام شده، دانست.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول