اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

مدیر جدید کمیته امداد فریدونکنار معارفه شد

غلامرضا علی‌پور به عنوان مدیر جدید کمیته امداد فریدونکنار معرفی شد.

مدیر جدید کمیته امداد فریدونکنار معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، با حضور مدیرکل کمیته امداد مازندران از خدمات سیدحسن محسنی معلم مدیر سابق کمیته امداد شهرستان فریدونکنار تجلیل شده و غلامرضا علی‌پور به عنوان مدیر کمیته امداد شهرستان فریدونکنار معارفه شد.

علی‌پور پیش از این رئیس روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران بوده که به عنوان مدیر کمیته امداد شهرستان فریدونکنار در این نهاد خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در این مراسم که با حضور پرسنل امداد شهرستان فریدونکنار برگزار شد، با اشاره به اینکه خدمت در نهاد مقدس کمیته امداد از دقت و ظرافت خاصی برخوردار است، گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت است و این نهاد  نیز ضمن مرتفع ساختن مشکلات مددجویان در راستای خود اشتغالی آنان گام‌های اساسی برداشته است تا بتواند چرخه فقر را متوقف کند.

ابراهیم باغبانی یادآور شد: خدمت به نیازمندان نیز باید همراه با حفظ کرامت خانواده‌ها باشد و با ایجاد رشد اشتغال آنان وابستگی نیازمندان را به این نهاد کاهش دهد.

سید حسن محسنی مدیر سابق کمیته امداد شهرستان فریدونکنار نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این نهاد را در دوران تصدی خود ارائه کرد.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم غلامرضا علی‌پور به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان فریدونکنار معارفه شد و از خدمات سید حسن محسنی معلم تجلیل شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با حجت‌الاسلام سید محمود جلالی امام جمعه و علی قاسمی فرماندار شهرستان فریدونکنار دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/2296/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول