اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل:

استکبار دچار سرخوردگی از عظمت این ملت شده‌است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل گفت: استکبار جهانی امروز از عظمت و صلابت این ملت دچار سرخوردگی شدند و به یقین در اهداف خود ناامید و ناکام ماندند.

استکبار دچار سرخوردگی از عظمت این ملت شده‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت عصر امروز در نشست بصیرتی کانون فرهنگیان در اردبیل اظهار داشت: تنظیم سبک زندگی براساس فرهنگ اسلامی منجر به تشکیل تمدن نوین اسلامی می‌شود.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در سال 57 خود هدف نبود بلکه برای تحقق اهداف ارزشمند تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل کشور اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی در جهان بود تا اسلام ناب محمدی (ص) را در دنیا معرفی و حاکم کند.

خوشبخت با بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس و شهید دانش‌آموز مرحمت بالازاده خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و غرب برای مقابله و نابودی انقلاب اسلامی ایران از انواع موانع و مشکلات از جمله اختلافات قومی، ترور اندیشمندان و علما توسط منافقان و گروهک‌ها و در نهایت جنگ تحمیلی را به راه انداخت تا مانع تحقق اسلام ناب محمدی (ص) شود.

فرمانده سابق سپاه پاسداران اردبیل و شهرستان گرمی اضافه کرد: برای محقق شدن کشور اسلامی رهبر معظم انقلاب تغییر سبک زندگی را عنوان کردند و وظیفه ماست که با الهام از قرآن و فرهنگ اسلامی، منویات رهبری را در زندگی، روابط اجتماعی و اداری خود عملیاتی سازیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه غرب و استکبار جهانی قصد دارد سبک زندگی لیبرالی را در جامعه ما و کشورهای اسلامی فرهنگ کند، بیان کرد: مردم ما به رهبری حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی علی‌رغم تحریم‌های همه‌جانبه، جنگ تحمیلی و ترور شخصیت‌های انقلابی، دانشمندان هسته‌ای با مقاومت خود توانسته است در مدت 35 سال استکبار جهانی و غرب را تحقیر کند.

خوشبخت در پایان با تبریک تقارن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما مسئولیم برای احراز بندگی خدا بر مبنای دین مبین اسلام با رنگ خدایی و رفتار الهی در همه ابعاد زندگی عمل کنیم که معلمان و فرهنگیان فرهیخته با تربیت اصولی دانش‌آموزان برای تحقق سبک جدید زندگی نقش مؤثری داشته و خواهند داشت.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول