اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سابق فرهنگی نیروی مقاومت بسیج:

هر کس 11 سپتامبر و هلوکاست را قبول ندارد، از دید استکبار تروریست است

مسئول سابق فرهنگی نیروی مقاومت بسیج گفت: امروز از دید استکبار جهانی، هر کس واقعه 11 سپتامبر و هلوکاست را قبول ندارد، تروریست است و باید با او به سختی مبارزه کرد.

هر کس 11 سپتامبر و هلوکاست را قبول ندارد، از دید استکبار تروریست است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین فضلی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با حضور بیش از 120 نفر از پیشکسوتان، جهادگران و یادگاران دفاع مقدس در نمازخانه اداره جهاد کشاورزی شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام اظهار کرد: به زعم استکبار و به سرکردگی و نوکری اسرائیل غاصب، هر کس واقعه 11 سپتامبر و هلوکاست را قبول نداشته باشد و برابر آنان «بله» نگوید، تروریست است.

وی افزود: روزگاری حرکت ناو آمریکا یک رژیم و یا حکومت را عوض می‌کرد؛ اما امروز وقتی آمریکا ما را تهدید می‌کند، ناوهایش را عقب می‌کشد و واهمه دارد که حمله و آسیبی از ما به او نرسد.

فرمانده اسبق سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: آیت‌الله حسن‏‌زاده‏آملی در بیانی می‌فرماید که «گوش به فرمان رهبر باشید؛ چون او گوش به دهان امام زمان (عج) است» و علامه طباطبایی در توصیف آیت‏‌الله حسن‌زاده فرمودند «حسن‌زاده را کسی نشناخت جز امام زمان (عج) و خاک پای حسن‌زاده طوطیای چشم من است».

وی تأکید کرد: باید پشتیبان ولایت باشیم؛ چرا که ولایت سبب هدایت ما بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس و تاکنون بوده و خواهد بود و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

این رزمنده و راوی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا از ما می‌خواهند حرف ولایت را گوش کنیم، بیان کرد: شهید احمدرضا احدی، کوتاه‌ترین وصیت‏‌نامه را بین شهدا دارد؛ با اینکه رتبه یک پزشکی دانشگاه تهران بود، سال 64 و قبل از شهادتش در عملیات والفجر هشت نوشت «بسم الله .... فقط نگذارید حرف امام (ره) روی زمین بماند».

مسئول سابق فرهنگی نیروی مقاومت بسیج خاطرنشان کرد: شهدا رفتند تا انقلاب اسلامی بماند و به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود و این آرزوی تک تک آن‏ها بود و این امانت را ما باید حفظ و به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

وی در پایان گفت: دشمن می‌خواهد دفاع مقدس و فرهنگ آن را از ما بگیرد و نباید بگذاریم تا این فرهنگ مقدس کم‏رنگ شود و باید سینه به سینه به نسل‌های بعد منتقل کنیم تا فرهنگ جهاد و ایثار باقی باشد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول