اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه دامغان:

جبهه استکبار درصدد تغییر نظام است

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه دامغان گفت: جبهه استکبار با روش‌های مختلف درصدد نابودی این انقلاب در ابتدای تشکیل و در مراحل بعد تغییر نظام بوده است.

جبهه استکبار درصدد تغییر نظام است

حجت‌الاسلام مهدی مقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از شکل‎گیری با شاکله‌ای دینی طرف‎داران و مخالفان زیادی را به چشم خود دیده است.

وی با بیان اینکه طرف‎داران انقلاب اسلامی ایران همانا امت عظیم اسلامی و دشمنان این انقلاب جبهه استکبار جهانی هستند، افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی است و مردم توانستند با پیروی از حضرت امام خمینی (ره) دست مستکبران عالم را از دامان کشور کوتاه کردند.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه دامغان بیان کرد: جبهه استکبار با روش‌های مختلف درصدد نابودی این انقلاب در ابتدای تشکیل و در مراحل بعد تغییر نظام بوده است.

مقری اظهار کرد: مردم ایران که سال‌ها طعم تلخ ظلم و ستم مستکبران را چشیده بودند؛ بنابراین خود را با رهبری امام‎گونه امام خمینی (ره) این انقلاب را به وجود آورده بودند در مقابل جبهه باطل و استکبار تمام قد ایستاده‌اند و با اهدای نهال انقلاب را با ریشه‌تر کردند و ریشه انقلاب را محکم‌تر کردند.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله علی‎رغم تمام سختی‌ها و تحمل رنج‌ها منافع عظیمی در برداشت که از آن جمله مردمی‌تر شدن انقلاب، استحکام ریشه‌های انقلاب، اتحاد و یکپارچگی مردم، صدور انقلاب و احیای خودباوری در امت اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه دامغان یادآور شد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای یادآوری سال‌های حماسه و ایثار و پاسداشت رشادت‌ها دلیر مردان و شیر زنان این مرز و بوم است.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول