اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار اردبیل:

آبرسانی به سه روستای شهرستان کوثر به بهره‌برداری رسید

به مناسبت هفته دفاع مقدس و در آیینی با حضور اکبر نیکزاد استاندار اردبیل طرح آبرسانی به روستاهای زناب، ناطور و افشار شهرستان کوثر به بهره‌برداری رسید.

آبرسانی به سه روستای شهرستان کوثر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در این مراسم اظهار داشت: برای اجرای این طرح تا یک‌هزار و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی کانون فرهنگی دیجیتالی شهرستان کوثر را نیز افتتاح کرد و با اشاره به در حال اجرا بودن مدرسه راهنمایی دکتر علی شریعتی تصریح کرد: این پروژه حداکثر تا یک هفته آینده تکمیل و برای استفاده دانش‌آموزان منطقه به آموزش و پرورش شهرستان تحویل داده می‌شود.

نیکزاد در ادامه سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سربلندی کشور در عرصه‌های مختلف را مرهون خون پاک شهدا دانست و خاطر نشان کرد: همت مضاعف در حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری‌های مختلف بخش خصوصی زمینه را برای بی‌اثر کردن تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان و افزایش سرعت توسعه کشور فراهم‌تر می‌کند.

استاندار اردبیل تلاش عمومی برای تحقق جهاد اقتصادی را استمرار راه پرافتخار شهیدان دانست و اضافه کرد: مشارکت هر چند مختصر در این عرصه حساس که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است یقیناً موجب رضایت ارواح بلند شهدا از ما می‌شود.

انتهای پیام/62001/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول