اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا خبر داد:

اختصاص 5/2 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به ولامده نکا

فرماندار نکا گفت: 5/2 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به ولامده نکا اختصاص یافت که با عملیاتی شدن این مجموعه آبرسانی مشکل آب شرب اهالی این روستا نیز برطرف می‌شود.

اختصاص 5/2 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به ولامده نکا

علی رجبی امروز در حاشیه افتتاح پروژه  آبرسانی به لایی پاسند در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در نکا با اشاره به هزینه کرد این پروژه افزود: تاکنون برای آبرسانی به روستایی لایی-پاسند نکا 3 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده و 500 میلیون ریال نیز برای دو شبکه پل سیمی در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه مشکلات آب روستایی در منطقه بالادست نکا در حال برطرف شدن است و  مشکلی در این رابطه نداریم و فقط مردم باید با همکاری، پشتکار و صبر و بردباری کمک کار ما در ادامه راه باشند.

وی بیان کرد: شبکه آبرسانی روستای لایی–پاسند نکا نیز انجام شده است و مشکلی وجود ندارد.

رجبی با اشاره به پل حادثه‌خیز این روستا نیز یادآور شد: جلسه‌ای با فوریت در این رابطه برگزار و در اسرع وقت به این مسئله رسیدگی می‌کنیم و مردم در این رابطه دغدغه نداشته باشند.

فرماندار نکا در ادامه با اشاره به اینکه با مساعدت مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی هیچ بدهکاری به پیمانکاران نداریم و می‌توانیم پروژه‌ها را ادامه دهیم.

رجبی ادامه داد: برای روستای ولامده دو میلیارد و 500 میلیون ریال پول اختصاص یافته است که امیدواریم با عنایت و نظر بیشتر مسئولین مابقی روستاهای ما نیز از این نعمت خدادادی برخوردار شوند.

وی همچنین با اشاره به مشکل آب شیت و عدم برخورداری اهالی این روستا از آب شرب گفت: برای آب سانی روستای شیت نیز دو راه حل مد نظر است که قرار شد چاه با دهانه بزرگتر زده شود و اگر این کار و راه حل جواب نداد، از روستای پجت آبرسانی به این روستا عملیاتی می‌شود.

فرماندار نکا با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای نکا یکی پس از دیگری در حال انجام است، خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت و انجام این آبرسانی، احداث، نصب و بهره‌برداری از یک مخزن هوایی 50 مترمکعبی آب آشامیدنی در روستای «ولاشد» نکا انجام شد.

رجبی گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه آبرسانی در ولاشد یک میلیارد ریال بوده است که با بهره‌برداری و افتتاح این طرح، 212 خانوار روستای ولاشد از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

انتهای پیام/86002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول