اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت برنامه‌های هفته ازدواج

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی برگزار شد

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی با محوریت برنامه‌های هفته ازدواج در استانداری مرکزی برگزار شد.

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی ظهر امروز با حضور ابوالقاسم نصراللهی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی، سعید ملکی مدیرکل و معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در این نشست ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس به برگزاری  جشنواره فرهنگی  ورزشی و نمایشگاه هفته دفاع مقدس در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی اراک اشاره کرد و گفت: این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، امکانات استادیوم  امام خمینی را در اختیار برگزاری برنامه‌های این هفته قرار داد که با همکاری مستمر سپاه روح‌الله این برنامه‌‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

سعید ملکی با اشاره به برنامه‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان در هفته ازدواج اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی توسط ستاد ساماندهی امور جوانان استان و با همکاری خوب سازمان‌ها و نهادهای عضو این ستاد پیشنهاد شده که در ایام هفته ازدواج همزمان با سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی برای تصویب در این جلسه پیشنهاد شده که با مشارکت حداکثری دستگاه‌های عضو این ستاد می‌توان آنها را اجرا و از طریق اجرای این برنامه‌ها گام‌های بلندی در مسیر رفع مشکلات جوانان در حوزه ازدواج برداشت.

معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان مرکزی نیز به تشریح مصوبات پیشنهادی پرداخت و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان برنامه‌های این دستگاه در حوزه ازدواج و تحکیم خانواده اخذ شده که با توجه به وظیفه ذاتی هر دستگاه در حوزه فرهنگی و اجتماعی تدوین شده است. 

ابوالفضل حاج‌کریم افزود: این مصوبات شامل برنامه‌های آموزشی، کارگاه‌های فرهنگی و آموزشی  و برنامه‌های متنوع برای زوجین جوان است که در کنار برنامه‌های اصلی و تجلیل از زوج‌های موفق و خادمین ازدواج انجام خواهد شد.

وی تهیه و انتشار  لوح فشرده آموزشی با موضوع تحکیم بنیان خانواده، برپایی نمایشگاه، معرفی برنامه‌های سازمان‌ها و نهادها در حوزه ازدواج، حمایت از آثار مکتوب با موضوع ازدواج، اختصاص بخش ویژه ازدواج و جوانان در نمایشگاه‌های کتاب استان، برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع ازدواج جوانان و استفاده رایگان زوج‌های جوان از موزه‌های استان از برنامه‌های دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان در هفته ازدواج عنوان کرد.

معاون فرهنگی اداره ورزش وجوانان استان مرکزی برگزاری جشن‌های ازدواج دانشجویی، برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع ازدواج جوانان، تجلیل و تقدیر از زوج‌های برتر دانشجو، برنامه‌های مختلف سخنرانی، معرفی خیرین و خادمین ازدواج، برگزاری امداد و کمک‌های اولیه برای زوج‌های جوان، برگزاری دوره‌های آموزشی حقوق خانواده، ایجاد شرایط ویژه تسهیلات مسکن برای زوج‌های جوان، تجلیل از زوج‌های جوان بسیجی و اعزام زوج‌های جوان به اردوی راهیان نور را از دیگر برنامه‌های دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان در هفته ازدواج برشمرد.

انتهای پیام/87004/ق40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول