اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت احوال سوادکوه شمالی خبر داد

افزایش ازدواج و ولادت و کاهش فوت در سوادکوه شمالی

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سوادکوه شمالی از افزایش ازدواج و ولادت و کاهش فوت سوادکوه شمالی در شهریور ماه سال 92 خبر داد.

افزایش ازدواج و ولادت و کاهش فوت در سوادکوه شمالی

مریم خاوری در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، با اشاره به تحلیل وقایع حیاتی برای استفاده در برنامه‌ریزی‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، گفت: وقایع حیاتی شامل چهار موضوع شامل ولادت، فوت، طلاق و ازدواج است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سوادکوه شمالی به بررسی ماهانه وقایع حیاتی و مقایسه با وضعیت ماه قبل و مدت مشابه سال قبل، افزود: تحلیل ماهانه وقایع حیاتی با استفاده از آمار موثق و فرمول‌های استاندارد انجام می‌گیرد.

وی به بیان وضعیت تولد، فوت و ازدواج در شهرستان سوادکوه شمالی اشاره و خاطرنشان کرد: در شهریورماه سال جاری شاهد 29 ولادت، 9 فوت و 17 ازدواج در سوادکوه شمالی را شاهد بوده‌ایم که آمار ولادت در ماه گذشته 19 ولادت، فوت 11 مورد و ازدواج پنج مورد بوده است.

خاوری به افزایش تعداد ولادت و ازدواج و کاهش فوت در شهریورماه سال جاری نسبت به ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در شهریور ماه سال جاری شاهد افزایش ولادت و ازدواج و کاهش فوت در شهرستان سوادکوه شمالی بوده‌ایم.

عضو شورای اداری سوادکوه شمالی افزود: تعداد ولادت شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد و فوتی 12 و نیم درصد و ازدواج 89 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/86015/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول