اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تجدید پیمان با شهدا صورت گرفت

سرکشی مسئولان سپاه باشت از خانواد شهدای چاه‌تلخ

مسئولان سپاه باشت از خانواده شهدای منطقه چاه‌تلخ سرکشی کردند.

سرکشی مسئولان سپاه باشت از خانواد شهدای چاه‌تلخ

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، بهروز قلی‌زاده ظهر امروز در حاشیه سرکشی از خانواده شهدای روستای چاه تلخ باشت با بیان این که شهدا مایه افتخار انقلاب هستند، اظهار کرد: باید راه شهدا را ادامه دهیم و از خود گذشتگی‌های آن درس بگیریم تا انقلاب دچار خدشه نشود.

وی با اشاره این که شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند از این رو باید با تکریم خانواده آنان و ادامه دادن راه آنان، شهدا را از خود خشنود سازیم، افزود: امروز نیز باید به پاس و حرمت خون شهیدان علاوه بر این که ادامه دهنده راه آنها باشیم باید آرمان‌های آنان را حفظ کرده و به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه باشت افزود: عزت، اقتدار، عظمت، سربلندی و پیشرفت ملت ایران امروز مرهون خون پاک شهیدانی است که از همه هستی خود گذشتند تا ما در آرامش و آسایش به زندگی خود ادامه دهیم.

قلی‌زاده با اشاره به این که شهدا درس آزادگی، ایثار و از خود گذشتگی را به ما آموختند، اظهار داشت: امروز وظیفه است که از آرمان شهدا و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پاسداری کنیم.

وی به رشادت‌های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ملت ایران هیچ‌گاه دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و غیرت رزمندگان و شهدا را فراموش نخواهند کرد و یاد و خاطره شهدا تا ابد در دل‌ها زنده خواهد ماند.

انتهای پیام/2571/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول