اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز هفته دفاع مقدس صورت گرفت

دیدار با خانواده‌های شهدای جهادگر

در آخرین روز از هفته دفاع مقدس مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با خانواده‌های شهدای جهادگر دیدار کردند.

دیدار با خانواده‌های شهدای جهادگر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ظهر امروز در این دیدار که با همراهی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل و جمعی از معاونان و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی صورت گرفت، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی امری بسیار ضروری و ارزشمند است.

عادل عبدایمانی تصریح کرد: در این میان تکریم خانواده‌های این شهدای والاتبار نیز امری ضروری است که موجب حفظ ارزش‌ها و تبیین رشادت‌های این شهیدان می‌شود.

وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس این سنگر‌سازان بی‌سنگر در حالی که خود سنگری نداشتند عاشقانه در سخت‌ترین شرایط با ساخت سنگر، پل، راه و ... برای رزمندگان راه را برای آنان هموار می‌کردند که به فرموده امام راحل (ره) نقش این جهادگران در جنگ کمتر از نیروهای مسلح و نظامی نبود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: شهدای این مرز و بوم حقیقتا‍ً در عمل با رشادت‌ها و شجاعت‌های خود پایبندی خود را به انقلاب اسلامی ایران و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری امام راحل (ره) را به اثبات رساندند و امروزه می‌بینیم که ایران و ایرانیان و در راس آنها مقام معظم رهبری را در پیش ابرقدرت‌ها سرافرازی بخشیده‌اند.

عبد‌ایمانی بیان داشت: در طول سال در دیدارهایی که در مناسبت‌های مختلف با خانواده‌های شهدا انجام می‌دهیم رهنمود‌ها و راهنمایی‌های آنان را سرمشق زندگی و کار و فعالیت خود قرار می‌دهیم تا این رهنمود‌ها چراغ راهی به سوی پیشرفت‌هایمان در زندگی شخصی و اجتماعی باشد.

این مسئول ادامه داد: الگوبرداری از راه و مرام شهدای والامقام همچنین می‌تواند سرمشقی برای مسئولان نظام در خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و مطلوب‌تر به مردم باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در پایان سخنان خود عنوان کرد: باید صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا را برای خود الگو قرار داده و سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به همراه نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل و جمعی از معاونان و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی با خانواده‌های معظم شهیدان صفرزاده، نریمان‌زاده و خانی دیدار کرده و از این خانواده‌ها تجلیل کردند.

انتهای پیام/62005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول