اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم:

امروز باید الگوی زندگی و جوانان زندگی شهدا باشد

استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم گفت: زندگی شهدا گوارا، پاک و پاکیزه بود، امروز باید الگوی زندگی و جوانان زندگی شهدا باشد نه الگوهای غربی.

امروز باید الگوی زندگی و جوانان زندگی شهدا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام رضا تاج‌آبادی صبح امروز در همایش تجلیل از رزمندگان، خانواده شهدا و بسیجیان کمیجان اظهار داشت: قرآن به عنوان کتابی هدایت‌گر راه و روش‌ صحیح زندگی را به بشریت آموخته و عمل به دستورات این کتاب آسمانی موجب سعادت دنیوی و اخروی بشری می‌شود.

وی تصریح کرد: قرآن کتاب انسان‌ساز است، عمل به دستورات و آموزه‌های قرآنی موجب می‌شود انسان راه را درست تشخیص داده و مسیر را به سلامت طی کند.

استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم خاطر نشان ساخت: رمز موفقیت در زندگی استفاده از آموزه‌های قرآنی است.

تاج‌آبادی با تاکید بر اینکه زندگی شهدا برگرفته از آموزه‌های قران و اهل بیت(ع) است، اظهار کرد: زندگی شهدا گوارا، پاک و پاکیزه بود، امروز باید الگوی زندگی و جوانان زندگی شهدا باشد نه الگوهای غربی.

وی به ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه تاکید و تصریح کرد: اگر سبک زندگی مردم بر اساس زندگی شهدا باشد، آمار طلاق و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش چشمگیری پیدا می‌کند.

استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم همچنین به مسئله حجاب و عفاف خواهران تاکید کرد و ادامه داد: رعایت حجاب یکی از وصیت‌های مهم شهدا است و همه باید به آن عمل کنند.

انتهای پیام/87009/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول