اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

وصیت‌نامه شهدا بهترین الگو برای سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: وصیت‌نامه شهدا بهترین الگو برای سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی است.

وصیت‌نامه شهدا بهترین الگو برای سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی صبح امروز در مراسم رونمایی از سه کتاب کبوتران خونین بال خرمشهر به همراه مرواریدهای کیو در خرم‎آباد رمز جاودانگی شهدا را اتصال به خدای ازلی ابدی دانست و گفت: چون شهدا با ایثار و مقاومت به مقام بلند شهادت رسیدند راه و روش و پاداش آنها هم همیشه ماندگار است، لذا کسانی که می‌خواهند جاودانه بمانند باید طریق شهدا را طی کنند.

میرعمادی با تاکید بر نکاتی که ضروری‌ است، توسط پژوهشگران و نویسندگان برجسته شود، عنوان کرد: پژوهش در زمینه فضائل و مناقب شهدا، تولید فیلم بر اساس بازسازی صحنه‌های مربوط به شهدا، انتشار کتاب‌هایی با محتوای عالی و البته ظاهری زیبا و جذاب، تفسیر آثار شهدا برای سنین مختلف از جمله کودکان، نوجوانان و جوانان و قشرهای دانش‌آموز و دانشجو از جمله موضوعاتی است که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در رابطه با مطالبه اکید مقام معظم رهبری مبنی بر تغییر سبک زندگی اضافه کرد: وصیت‌نامه شهدا بهترین الگو برای سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی است، لذا شایسته است که فرهنگ شهدا در جامعه نهادینه شود.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: فرهنگ شهادت یکی از غنی‎ترین فرهنگ‎هاست، به همین منظور باید از این فرهنگ غنی جهت تهیه خوراک فکری برای نسل جوان به نحو شایسته‎ای استفاده کرد.

مصطفی اسکندری افزود: استکبار جهانی تمام توان خود را در جهت از بین بردن این انقلاب سال‎هاست که بکار برده، ولی ایستادگی مردان بزرگی که جلوی آنان سینه ستبر کردند، باعث شد، تا ما بمانیم و امروز به همین خاطر انتقال فرهنگ ایستادگی و شهادت وظیفه همگان است.

صبح امروز در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان مجموعه سه جلدی کبوتران خونین بال خرمشهر و کتاب مرواریدهای کیو رونمایی شد. در این مراسم که کارشناسان و اصحاب رسانه و نویسندگان کتاب‎های مذکور حضور داشتند.

در پایان این مراسم از مجموعه سه جلدی کبوتران خونین بال خرمشهر که یادنامه‎ای از شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر و گردآوری آن برعهده بنیاد سعادتی است و همچنین کتاب مرواریدهای کیو یادنامه شهدای دانشجوی لرستان که گردآوری آن برعهده پروانه قبادی کیا و در معاونت پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تولید شده است، رونمایی شد.

انتهای پیام/2304/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول