اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهرود:

حفظ دستاوردها با حرکت در مسیر شهدا میسر می‌شود

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: حفظ تمام دستاوردهای نظام اسلامی فقط با حرکت در مسیر شهدا میسر خواهد بود.

حفظ دستاوردها با حرکت در مسیر شهدا میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مهدی بندرآبادی امشب در مراسم ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز شکسته شدن حصر آبادان که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی به‌ویژه اقشار مختلف بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی، اصناف و بازاریان، پزشکان، فرهنگیان، ورزشکاران، ادارات و کارخانجات، مهندسان و مداحان در گلزار شهدای شاهرود برگزار شد، با اشاره به جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: همه دستاوردها، موفقیت‌ها و آرامش کشور به برکت خون شهداست و همه وظیفه داریم این ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها را گرامی بداریم.

وی با تأکید بر یکی بودن قول و عمل برای حرکت در مسیر شهدا اظهار کرد: شهدا مردان بزرگی در عرصه نبرد بودند و دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دادند و امنیت و آرامش را به ارمغان آوردند.

فرماندار شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: همگان مشاهده کردند که با رهبری قاطع و قدرتمند امام خمینی(ره) و بسیج، مردم و ایثارگری همه نیروهای نظامی، دفاع جانانه‌ای از مرز و بوم این کشور اسلامی صورت گرفت.

بندرآبادی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدای انقلاب و رشادت‌های غیورمردان عرصه دفاع و صبوری خانواده‌های ایشان بوده که دشمن مأیوس شده و به کنج انزوا رفته است.

وی با اشاره به شیطنت‌ها و تحریم‌های ملت ایران از جانب ابرقدرت‌ها اظهار کرد: تمام این دسیسه‌ها برای ناامید کردن ملت ایران از انقلاب بود؛ اما این انقلاب سرلوحه تمام ملت‌های مظلوم و ستم‏دیده جهان شده است.

فرماندار شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه بیداری اسلامی یکی از آرمان‌های امام به شمار می‌رفت که به وقوع پیوست، افزود: اکنون ما شاهد هستیم که بعد از گذشت بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی، این آرمان امام به تحقق پیوسته و شاهد گسترش روزافزون بیداری اسلامی در سایر کشورهای مظلوم هستیم.

در پایان این مراسم، با حضور مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان سلحشور، قبور مطهر شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گلباران شد و همه بار دیگر با آرمان‌های بزرگ شهدا و امام راحل تجدید پیمان کردند.

در حاشیه این مراسم، ایستگاه صلواتی به همت بسیج اصناف شاهرود و همچنین ایستگاه نقاشی به همت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شاهرود و بسیج هنرمندان برپا شد و کودکان با کشیدن نقاشی با موضوع دفاع مقدس هدایایی دریافت کردند.

همچنین غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای منطقه باغزندان با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان و اعضای بسیج جامعه زنان با برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای برنامه‌های در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز شکسته شدن حصر آبادان قهرمان در گلزار مطهر این منطقه برگزار شد.

همچنین بسیجیان شهرهای رودیان، بسطام، مجن و کلاته‏‌خیج با همکاری حوزه‌های مقاومت نجف اشرف، کربلا و حمزه سیدالشهدا به اجرای مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا این شهرها پرداختند.

بسیجیان پایگاه‌های مقاومت در روستاهای دیزج، بدشت، دهملا، طرود، میقان، ابرسج، کلامو، قلعه نو خرقان، خیج، جیلان، مزج، حسین‏‌آباد، زرگر، قهج، شاه‌کوه و تاش و جای‌جای مناطق مختلف شهرستان که شهدا آرمیده‌اند، گلزار مطهر شهدا را غبارروبی، عطرافشانی و گلباران کردند و با شهدا عهد و پیمانی دوباره در ادامه دادن راه آنان تا پیروزی نهایی بستند.

انتهای پیام/2249/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول