اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مطرح کرد

3 مشکل بزرگ تیم فوتبال نفت گچساران برای رویارویی با مس رفسنجان

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: برای پیروزی مقابل مس رفسنجان خود را آماده کرده‌ایم هر چند سه مشکل اساسی هم داریم.

3 مشکل بزرگ تیم فوتبال نفت گچساران برای رویارویی با مس رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدحسین ضیایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هواداران فهیم گچسارانی برای موفقیت تیم خود در لیگ دسته اول فوتبال، چشم امید به این تیم بسته‌اند که همه باید با کوشش و تلاش مضاعف آن‌ها را نسبت به آینده تیم خوشبین کنیم.

ضیایی همه فوتبال را به هوادار و تماشاگر دانست و گفت: متأسفیم که در بازی با مس رفسنجان محروم از هوادار پر شور و فهیم خود هستیم و به همین خاطر در این بازی به هیچ وجه احساس میزبانی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اولین مشکل تیم خود را برابر تیم مس رفسنجان همین موضوع دانست و گفت: هوادار یار دوازدهم است و با نبود آن‌ها یک بازی پایاپای را باید با حریف خود داشته باشیم.

 این سرمربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور دومین مشکل تیم خود در بازی برابر مس رفسنجان را زمین تازه آماده شده اختصاصی نفت دانست و گفت: بی‌شک در این زمین که تازه آماده شده مشکل خواهیم داشت و این هم یکی دیگر از مشکلاتی است که دیگران با برنامه‌ریزی آن‌چنانی خود برای ما ایجاد کرده‌اند.

وی در همین خصوص گفت: لیگ برتر به ما چه مربوط است و چرا ما در لیگ دسته اول فوتبال کشور باید چوب این کارها را بخوریم.

ضیایی به سومین مشکل تیم خود در این بازی که از نظر وی بزرگترین مشکل است اشاره کرد و افزود: چهار بازیکن خود را در این بازی به دلیل بازی خشن بازیکنان ایران‌جوان نداریم که یکی از آن‌ها هفته آینده هم نمی‌رسد و دیگری که از ناحیه لگن شکستگی دارد مدت‌ها باید از فوتبال دور باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به این که این مشکلات به هیچ وجه در فوتبال قابل توجیه نیست، افزود: هوادار در بازی خانگی از ما موفقیت می‌خواهد و ما هم باید با همه توانی که داریم این خواسته به حق را پاسخگو باشیم.

ضیایی از بازی هجومی تیم خود در این بازی گفت و با بیان این‌که سعی می‌کنیم از بازیکنان جایگزین استفاده مطلوبی داشته باشیم، به هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که محروم از این دیدار هستند قول بازی خوب و راضی کننده را داد.

انتهای پیام/2571/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول