اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

پاس اصلی را از هفته چهارم ببینید

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: با توجه به اینکه تمرینات را خیلی دیر شروع کردیم چهار هفته زمان نیاز داریم تا به شرایط مطلوب برسیم و خدا را شاکریم در هفته اول با برد دل مردم همدان را شاد کردیم.

پاس اصلی را از هفته چهارم ببینید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجتبی خورشیدی بعد از کسب پیروزی تیم پاس برابر حریف خوزستانی خود در جمع ورزشی‌نویسان همدانی در مورد این بازی اظهار داشت: فقط از نتیجه راضی هستیم و برای رسیدن به شرایط ایده‌آل باید چند هفته صبر کرد.

وی افزود: فشار زیادی را قبل از بازی برای عدم صدور کارت چند بازیکن‌مان و حتی مربی همدانی تیم تحمل کردیم و با همه این مشکلات موفق شدیم به نخستین سه امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: تیم نفت مسجدسلیمان قبل از سفر به همدان دو بازی در جام حذفی برابر پیکان و پرسپولیس‌ گناوه انجام داده بود که آنالیز این دو بازی و شناخت نقاط ضعف و قوت حریف به ما کمک زیادی کرد.

به گفته وی؛ سعی کردیم بازی را کنترل کرده و آنالیزها نشان داده بود که بازیکنان تیم نفت در جلو قوی و در دفاع ضعیف‌تر هستند و با تدابیر فنی موفق شدیم به گل و سه امتیاز این بازی برسیم.

خورشیدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمرینات را خیلی دیر شروع کردیم چهار هفته زمان برایط رسیدن شرایط مطلوب نیاز داریم و خدا را شاکریم در هفته اول با برد دل مردم همدان را شاد کردیم.

وی با اشاره به اینکه در نیمه اول بی‌دقتی بازیکنان تیم باعث شد چند موقعیت خوب از دست برود، ابراز داشت: در این بازی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم که موقعیت‌های خوب توسط امیر گداری، مهرداد رضایی و تک به تک لفته حمیدی بسیار راحت از دست رفت.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: در صورتی که بازیکنان مصدوم به تیم برگردند و مشکلات صدور کارت بابک رضی حل شود از هفته چهارم قدرت پاس اصلی را به رخ حریفان خواهیم کشید.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برنامه‌ خاصی برای بازی هفته بعد برابر آلومینیوم هرمزگان دارند یا خیر، تصریح کرد: فرصت کمی برای تمرینات تاکتیکی و کار با توپ داریم اما با آنالیز شاگردان عباس سرخاب برای برد به بندرعباس می‌رویم.

خورشیدی ادامه داد: امیدواریم مشکلات مالی تیم حل شود و برای هم‌دمایی و تطابق با شرایط آب و هوایی بتوانیم یک روز زودتر به بندر سفر کنیم تا ضمن رفع خستگی بازیکنان بتوانیم با شرایط بهتری برابر تیم آلومینیوم قرار بگیریم.

وی افزود: امسال تیم با انگیزه، جوان و یک‌دستی را در اختیار داریم و در صورت حمایت مسئولان استان از این تیم، پاس را در همدان لیگ برتری می‌کنیم و این دور از دسترس نیست، مگر با حفظ اتحاد و هم‌دلی که بین مردم و مسئولان و اعضای باشگاه وجود دارد.

تیم فوتبال پاس همدان در نخستین هفته مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور موفق شد با تک گل محسن پورحاجی، حریف قدرتمند خود نفت مسجدسلیمان را با شکست بدرقه کند و با کسب این سه امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار بگیرد.

شاگردان مجتبی خورشیدی در هفته دوم روز دوشنبه هشتم مهر ماه در بندرعباس باید برابر تیم آلومینیوم هرمزگان به میدان برود.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول