اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم نفت آبادان:

نفت آبادان با تماشاگرانش شهره است

مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت با تماشاگرانش در کشور شهره هست و جدای ترس تیم‌ها از نام صنعت نفت، ابتدا ترس از تماشاگران دامان تیم‌ها را می‌گیرد.

نفت آبادان با تماشاگرانش شهره است

بهنام سراج امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، از آمادگی نسبی تیمش خبر داد و اظهار کرد: در شرایط بسیار مطلوبی قرارداریم و برای برد به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: برای برد در این دیدار هم قسم شده‌ایم و به هیچ نتیجه ای جز سه امتیاز این مسابقه رضایت نخواهیم داد.

مربی تیم نفت آبادان تصریح کرد: تیم نساجی را به طور کامل آنالیز کرده‌ایم، این تیم یک مجموعه فیزیکی و دونده است و چند نقطه ضعف دارد که روی آنها برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

سراج در خصوص هواداران صنعت نفت ابراز داشت: صنعت نفت یک نقطه اتکای همیشگی به نام هوادار دارد که هر تیمی که وارد آبادان می‌شود جدا از ترس از نام صنعت نفت ابتدا از هواداران این تیم واهمه دارد.

وی افزود: اگر تماشاگران دوست دارند که تیم‌های بزرگ به شهر ما سفر کنند باید همه جانبه از تیم خود حمایت کنند و هیچ‌گاه این تیم را در دسته اول تنها نگذارند.

مربی تیم نفت آبادان ادامه داد: اگر تیم صنعت نفت به هر دلیل امسال به لیگ برتر راه پیدا نکرد، در سال‌های بعد صعود به لیگ برتر تقریبا غیر ممکن خواهد شد و برای به دست آوردن این مهم همه باید بسیج شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صنعت نفت باید به لیگ برتر راه پیدا کند، و تماشاگر باید متوجه باشد این تیم نفت است که صعود می‌کند نه مربی و بازیکن و مدیر عامل پس باید از تیم نفت حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های صنعت نفت و نساجی قائمشهر از هفته دوم لیگ دسته اول، بعدازظهر دوشنبه و از ساعت15/45 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72013/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول