اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دشتستان خبر داد

توسعه آبرسانی در روستاهای دوردست دشتستان

فرماندار شهرستان دشتستان از توسعه آبرسانی در روستاهای دوردست این شهرستان خبر داد.

توسعه آبرسانی در روستاهای دوردست دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان با تبریک گرامیداشت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از زحمات مسئولان برای برگزاری باشکوه مراسم هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: اتحاد و همدلی خوبی در بین مسئولان شهرستان دشتستان وجود دارد که موجب رفع و پیگیری بسیاری از مشکلات شده است البته کارهای انجام نشده دیگری هم وجود دارد.

خرمی با تاکید بر اینکه دولت‌ها تغییر می‌کنند ولی خدمات متعلق به نظام است، گفت: مسئولان باید تا ثانیه آخر حضور در مسئولیت، به وظایف خود عمل کرده و با تکریم مردم به آنها خدمت‌رسانی دلسوزانه انجام دهند.

فرماندار دشتستان به تلاش همه مسئولان در جذب اعتبارات و رفع مشکلات این شهرستان اشاره کرد و افزود: از پیگیری مستمر و تلاش‌های نماینده مردم دشتستان برای تخصیص و جذب بودجه خسارات سیلاب دشتستان قدردانی می‌کنیم و به زودی این بودجه را به حساب نهادهای مربوطه واریز خواهیم کرد.

خرمی افزود: آرامشی که اکنون در جامعه وجود دارد به برکت خون شهداست و باید این آرامش را به مردم نیز منتقل کنیم.

این مسئول، مدیران اجرایی را به امیدبخشی مردم طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب توصیه کرد و گفت: کارمندان باید با تکریم و احترام با ارباب رجوع برخورد کنند و با حفظ شئونات اسلامی در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

خرمی اضافه کرد: دشتستان دارای قابلیت‌های زیادی است و رسیدگی به مشکلات مردم باید مورد تاکید همه مسئولان و متولیان امور قرار گیرد.

وی از توسعه آبرسانی در روستاهای دوردست دشتستان خبر داد و افزود: با پیگیری و تلاش استاندار بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی هم‌اکنون پروژه آبرسانی به روستاهای دوردست و صعب‌العبور عملیاتی و اجرایی شده است و امیدواریم به زودی تکمیل شود.

انتهای پیام/2452/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول