اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس خبر داد

خدمات‌رسانی فوری به روستاهای صعب‌العبور و دوردست دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس از خدمات‌رسانی فوری به روستاهای صعب‌العبور و دوردست دشتستان خبر داد.

خدمات‌رسانی فوری به روستاهای صعب‌العبور و دوردست دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد شنبه‌ شب در آیین آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستای جمیله دشتستان با گرامیداشت ایام غرورآفرین و افتخارآمیز دفاع مقدس اظهار داشت: آن چیزی که در زندگی انسان‌ها منشأ بسیاری از برکات خواهد بود تلاش برای خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم مناطق محروم است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مسئولان ارشد استانی در بین مردم محروم و روستاهای دورافتاده و صعب‌العبور بسیار پسندیده و رفتاری انقلابی و ارزشی است و اگر این نگاه در بین همه مسئولان جاری شود مشکلات مناطق محروم کمتر خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های استاندار بوشهر در مدت حضور در استان بوشهر گفت: مهندس حسنوند مدیری کوشا و دلسوز هستند و خدمات و تلاش‌های ایشان قابل تحسین است.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: استان بوشهر استانی برخوردار از منبع فراوان است، ولی از نظر امکانات رفاهی و عمرانی در محرومیت به سر می‌برد که این پدیده‌ای نامناسب است.

این مسئول از خدمات‌رسانی فوری به روستاهای صعب‌العبور و دوردست دشتستان خبر داد و ابراز داشت: با تلاش‌های صورت گرفته و با همت مسئولان در تمام روستاهای صعب‌العبور و دوردست دشتستان شاهد اجرای طرح‌های عام‌المنفعه خواهیم بود و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: امروز ایران اسلامی در سطح بین‌المللی دارای افتخار و اقتدار است و باید به این مسئله افتخار کنیم.

موسوی‌نژاد در پایان گفت: باید دست به دست هم دهیم و در راستای رشد و اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/2452/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول