اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه انجام شد

برگزاری یادواره شهدای زن شهرستان دشتستان

یادواره شهدای زن دوران انقلاب و دفاع مقدس در دالکی دشتستان برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای زن شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، استاد حوزه علمیه شامگاه جمعه در این آیین با اشاره به اهمیت دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یک رویداد بی‌نظیر در تاریخ انقلاب است و باید برای نسل جوان تبیین شود.

حجت‌الاسلام محمد غلامی با بیان اینکه دفاع مقدس درس انسانیت و حرکت در مسیر الله را به می‌آموزد، افزود: هدف و تفکر شهدا جاری کردن دستورات انسان‌ساز قرآن در تمام زوایای زندگی ما بوده تا از طریق این دستورات از کج‌روی‌ها دوری کنیم و تربیت شویم.

وی ضمن اشاره به اینکه زیربنای تربیت فرزندان از خانواده شروع می‌شود، خاطرنشان ساخت: نماز فرزندان ما را از گناهان دور نگه می‌دارد و خانواده‌ها نقش بسیار بزرگی در روی آوردن فرزندان به این فریضه الهی دارند.

این استاد حوزه علمیه ابراز داشت: چنانچه خانواده‌ها در این زمینه غفلت کنند، به تمام جامعه سرایت خواهد کرد و باید مراقب فرزندان خود باشیم.

غلامی یادآور شد: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف در صدد زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و می‌خواهند جوانان را از مسیر مستقیم منحرف کنند.

وی اضافه کرد: گسترش فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه مورد توجه بیشتر قرار گیرد و نباید فرصت را هدر دهیم.

در این آیین از زنان ایثارگر منطقه دالکی دشتستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2452/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول