اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان تاکید کرد

لزوم توسعه فضاهای فرهنگی مذهبی در دشتستان

امام جمعه برازجان بر لزوم توسعه فضاهای فرهنگی مذهبی در دشتستان تاکید کرد.

لزوم توسعه فضاهای فرهنگی مذهبی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان دشتستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز شاهد موفقیت‌های ارزنده نظام اسلامی در تمام عرصه‌ها هستیم که مرهون خدمات ایثارگران است.

وی با تجلیل از رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس افزود: در سایه مقاومت و ایستادگی می‌توانیم فتح و نصرت الهی را شامل حال خود کنیم.

امام جمعه برازجان اضافه کرد: رمز سعادت و خوشبختی ایمان و اعتقاد به خداوند است و ملت ایران به واسطه همین اعتقاد راسخ انقلاب اسلامی را خلق کرده است.

وی با بیان اینکه مقاومت در برابر جنگ تحمیلی هشت ساله نیز به خاطر ایمان مردم بوده است، افزود: ما در دفاع مقدس و پس از آن در مقابل انواع توطئه‌ها مقاومت کرده و هزینه‌های زیادی را پرداخت کردیم و با ایستادگی بر اهداف و حقانیت خود توانستیم پیروزی را به ارمغان بیاوریم.

مصلح تصریح کرد: ملتی که فرهنگ جهاد و شهادت دارد همواره سربلند و عزیز است و طبق فرمایشات ائمه (ع) جهاد دری از درهای بهشت بوده که خداوند آن را برای خواص خود گشوده است.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس امدادهای غیبی بسیاری را از جانب پروردگار دیدیم و همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب نیز این کمک‌ها را مشاهده می‌کنیم.

مصلح افزود: امروز مسئولان استان و شهرستان خدمات خوب و قابل قبولی به مردم ارائه می‌کنند که باید تداوم یابد.

امام جمعه برازجان بر لزوم توسعه فضاهای فرهنگی مذهبی در دشتستان تاکید کرد و گفت: امروز دشمنان تلاش زیادی برای زیر سؤال بردن ارزش‌ها و معنویات انجام داده‌اند و تقویت زیرساخت‌های دینی گامی در مسیر جذب جوانان است.

انتهای پیام/2452/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول