اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خبر داد

توزیع 200 تن کالای طرح تنظیم بازار در شهرستان دشتستان

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از توزیع 200 تن کالای طرح تنظیم بازار در شهرستان دشتستان خبر داد.

توزیع 200 تن کالای طرح تنظیم بازار در شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین احمدی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه پاییزه دشتستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفاه مردم مهم‌ترین هدفی است که همه مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: بهبود وضعیت معیشتی مردم هدف والایی است که دولت همواره به آن تاکید دارد و همه مسئولان باید راه را برای تحقق این امر هموار کنند.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تامین اقلام ضروری مورد نیاز مردم اولویت مهمی است که این اداره با برنامه‌ریزی و فعالیت‌های گسترده در این عرصه سعی در بهبود وضعیت معاش مردم داشته است.

احمدی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه‌های توزیع اقلام مورد نیاز مردم در ایام مختلف سال، تاثیرگذارترین شیوه در تامین مایحتاج مردم است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری متناسب با شکل‌گیری موج تقاضا در بازار شاهد برگزاری نمایشگاه برای پاسخگویی به نیازهای مردم بوده‌ایم و بر همین اساس در شش ماهه نخست سال جاری شاهد برگزاری سه نمایشگاه در سطح دشتستان بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: نمایشگاه پاییزه دشتستان با دو هدف توزیع اقلام و کالاهای ضروری مردم و تامین کالای مدارس از 26 شهریورماه فعالیت خود را شروع کرده است.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان با اشاره به توزیع 200 تن کالای طرح تنظیم بازار در دشتستان، عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در طول فعالیت نمایشگاه شاهد 66 تن مرغ، 110 تن شکر و روزانه دو تن برنج بازرگانی با نرخ مصوب در دشتستان خواهیم بود.

احمدی بیان داشت: با توجه به شروع سال تحصیلی هماهنگی‌های بسیاری به‌منظور توانمندسازی مردم در تامین کالای مورد نیاز مردم صورت گرفته و بر این اساس شاهد توزیع لوازم‌التحریر با تخفیف 35 تا 40 درصدی در نمایشگاه پاییزه دشتستان خواهیم بود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر نحوه توزیع دفاتر بازرگانی در سطح شهرستان نیز گفت: در سال جاری دفاتر بازرگانی از طریق فروشگاه رفاه توزیع می‌شود و شهروندان با مراجعه به این فروشگاه می‌توانند دفاتر مورد نیاز خود را تامین کنند.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول