اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس:

مجمع نمایندگان هرمزگان اصراری بر انتصاب استاندار بومی ندارد

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان اصراری بر انتصاب گزینه بومی به سمت استاندار ندارد و آنچه مهم است انتخاب فردی توانمند و کارآمد با سوابق روشن اجرایی و سیاسی است.

مجمع نمایندگان هرمزگان اصراری بر انتصاب استاندار بومی ندارد

سید عبدالکریم هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: خواسته اصلی نمایندگان همان خواسته‌های مردمی است و انتخاب استاندار باید بر پایه مولفه‌هایی از جمله توانمندی و کارآمدی، سابقه موثر اجرایی به ویژه در عرصه عمرانی، دارای روحیه تعامل، داشتن مشی اعتدال و توانمند در استفاده از همه دیدگاه‌ها در راستای توسعه استان است.

وی ادامه داد: با این رویکرد اگر گزینه بومی باشد در اولویت است اما اصراری بر انتخاب گزینه بومی نداریم چرا که بنا بر تعامل جدی برای ایجاد بستر مناسب در مسیر توسعه استان است.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برغم اینکه تاکید کرد تاکنون هیچ گزینه‌ای رسما از طرف وزارت کشور به نمایندگان برای اظهار نظر معرفی نشده، اما در عین حال بیان داشت: یکی از نمایندگان استان از سوی وزیر کشور برای احراز این مسئولیت پیشنهاد شده است که ما در حال بررسی موضوع هستیم تا به یک جمع بندی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است لیست خاصی از سوی نمایندگان به وزیر ارائه شود یادآور شد: نمایندگان لیست اختصاصی ندارند و همان لیست مورد اجماع در استان است که با همفکری همه گروه‌های موثر تهیه شده است.

هاشمی در پاسخ به سوال دیگری  مبنی براینکه  اگر وزرات کشور راسا اقدام به انتصاب فردی نمایند واکنش نمایندگان چه خواهد بود، تاکید کرد: هر گزینه‌ای که از سوی وزارت کشور پیشنهاد شود در مجمع نمایندگان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و درصورت تطبیق آن با شرایط بیان شده مشکلی در پذیرش گزینه وزارت کشور نخواهیم داشت چرا که بنا را بر تعامل داریم.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: قرار است در دیدار قریب الوقوع با وزیر کشور در هفته جاری تکلیف گزینه استانداری هرمزگان مشخص شود.

انتهای پیام/88007/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول