اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

انتصاب نیروهای بومی در خراسان شمالی عامل توسعه است

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی، انتصاب نیروهای بومی در این استان را به واسطه دلبستگی عامل توسعه و پیشرفت این خطه دانست.

انتصاب نیروهای بومی در خراسان شمالی عامل توسعه است

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه در این زمینه با مسئولان در رده‌های مختلف از جمله وزیر کشور مذاکره شده است، اظهار کرد: افراد توانمند و با ظرفیت بالا در استان خراسان شمالی زیاد بوده از این رو باید به نحو شایسته از این توان استفاده شود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی نیز در سفر به خراسان شمالی به موضوع برخورداری این استان از نیروهای با ظرفیت اشاره داشتند، افزود: البته نگاه ما در بومی گزینی استفاده 100 درصد از نیروهای استان در مدیریت‌ها نبوده بلکه معتقدیم تاکنون در زمینه استفاده از توان نیروهای بومی غفلت شده است.

جعفری تصریح کرد: این شایسته نیست که من به عنوان نماینده به استانداری که مرکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی استان بوده حضور و کم‌ترین نیروهای تأثیرگذار بومی در این مجموعه را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین رویکرد مجمع نمایندگان استان در بحث انتصاب استاندار جدید، بومی بودن است، متذکر شد: البته این نباید صرفاً به استانداری محدود شود بلکه در سایر دستگاه‌ها نیز باید از نیروهای توانمند بومی استفاده شود.

* ظرفیت‌ها برای بومی‌گرایی در دستگاه‌های خراسان شمالی بالا برود

جعفری همچنین بر افزایش ظرفیت‌های مردم استان در بحث بومی گرایی در دستگاه‌های استان تاکید کرد.

وی اظهار کرد: باید در این زمینه به گونه‌ای رفتار شود که بیشترین حمایت را از نیروهای با ظرفیت بومی داشته و مدیران بومی همراهی و حمایت شوند.

به گزارش فارس، استفاده از مدیران غیر بومی در دستگاه‌های خراسان شمالی همواره از سوی نمایندگان استان مورد انتقاد قرار گرفته و آنان طی نشست‌های مختلف بر استفاده از نیروهای بومی در خراسان شمالی تاکید داشته‌اند.

انتهای پیام/63002/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول