اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگان اصفهان از استاندار جدید خواستار شدند

شایسته‌سالاری و پرهیز از گزینش باندی در انتصاب‌ها

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به نشست این مجمع با رسول زرگرپور استاندار جدید اصفهان گفت: نمایندگان استان در این نشست توجه به شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران استان و شهرستان‌ها را از استاندار جدید خواستار شدند.

شایسته‌سالاری و پرهیز از گزینش باندی در انتصاب‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباسعلی منصوری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نشست دغدغه‌های نمایندگان استان اصفهان با استاندار جدید دکتر رسول زرگرپور مطرح شد و به نکات خوبی در این جلسه دست یافتیم.

وی با بیان این که نظر مجمع نمایندگان نظر مشورتی است تصریح کرد: نمایندگان در ارتباط با بحران آب به عنوان مهمترین معضل استان، اشتغال، درمان و مباحث مهم حوزه انتخابیه با استاندار به تبادل نظر پرداختند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: از جمله نکاتی که در این نشست مطرح شد این بود که انتخاب افراد مسئول در مشاغلی نظیر فرمانداری‌ها، بر اساس شایسته‌سالاری صورت گیرد و مبنای گزینش منافع باندی، گروهی و جریان‌های دارای نفوذ منطقه نباشد.

به گفته وی در صورتی که انتخاب‌ها بر اساس منافع گروهی و جناحی اتفاق بیفتد سایر چینش‌های مدیریتی نیز از آن تبعیت خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بحث ما با استاندار جدید این بود که مدیریت‌ها و چینش‌ها بر اساس شایسته‌سالاری صورت گیرد نه اینکه افرادی بیایند با بهره‌گیری از رابطه‌بازی افراد وابسته به خود را در پست‌های مختلف قرار دهند.

منصوری با بیان اینکه با شایستگی‌هایی که در شخص استاندار دیده می‌شود چنین اتفاقی نمی‌افتد، ابراز داشت: چنانچه در هر نقطه از ایران اسلامی انتصاب بر اساس رابطه صورت گیرد به معنی آن است که در حق مردم ظلم شده است.

منصوری بحران آب منطقه را به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات استان اصفهان قلمداد و عنوان کرد: تخصص استاندار در حوزه آب است و با توجه به این که وی مدیریت آب کشور را بر عهده داشته به طور قطع این امر می‌تواند در اصلاح و بهبود وضعیت موجود نقش مهمی داشته باشد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: همه به بحران آب دشت کاشان اعتراف داشته و بحث فرونشست‌ها نیز به عنوان فاجعه که منطقه را تهدید می‌کند مطرح است که باید به دنبال راهکارهای برون رفت از آن باشیم.

وی استان شدن کاشان را به عنوان مهم‌ترین مطالبه مردم کاشان ذکر کرد و متذکر شد: کاشان به عنوان شهری که سابقه تمدنی بسیار بالا دارد مستحق این امتیاز است و برای تحقق آن تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت. 

انتهای پیام/2406/ط40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول