اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوادث غیر مترقبه استانداری گیلان:

خودروهای آتش‌نشانی گیلان 7 سال جوان‌تر شد

مدیرکل حوادث غیر مترقبه استانداری گیلان گفت: عمر متوسط خودروهای آتش‌نشانی گیلان پنج تا هفت سال جوان‌تر شده است.

خودروهای آتش‌نشانی گیلان 7 سال جوان‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین عزیزی پیش از ظهر امروز در جمع آتش‌نشانان گیلان با اشاره به 4 هزار و 700 مدرسه در استان اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و 200 نفر در مدارس گیلان آموزش آتش‌نشانی گذراندند.

وی از آموزش دو نفر آتش‌نشان در هر مدرسه تا پایان امسال خبر داد و افزود: آتش‌نشانان با پیشگیری از وقوع حوادث سطح امنیت جامعه را ارتقا می‌دهند.

عزیزی به بازسازی خودروهای آتش‌نشانی در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: عمر متوسط خودروهای آتش‌نشانی در استان پنج تا هفت سال جوان‌تر شده است.

به گفته این مسئول، بسته‌های تجهیزات حوادث در بسیاری از شهرهای گیلان تهیه شده است.

*فعالیت 186 خودروی آتش‌نشانی در گیلان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی رشت نیز در جلسه مذکور جایگاه آتش‌نشانی در دنیا را ویژه خواند و گفت: تاسیسات ایجاد شده می‌تواند در یک لحظه از بین برود.

علی مقصودی به تاسیس نخستین آتش‌نشانی در 87 سال گذشته در گیلان اشاره کرد و افزود: 63 ایستگاه آتش‌نشانی تاکنون در استان تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه 186 خودروی آتش‌نشانی در گیلان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: ایستگاه‌های آتش‌نشانی در 52 شهر و 11 دهیاری استان مستقر هستند.

مقصودی قوانین و مقررات در پیشگیری از حوادث در کشور را مناسب دانست و بیان کرد: حوادث بزرگ انسانی ناشی از آتش‌سوزی در کشور نداریم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی رشت جایگاه آتش‌نشانی گیلان را متوسط ذکر کرد و یادآور شد: سال 83 تعداد 140 باب مغازه در شهر رشت سوخت.

وی آتش‌نشانی گیلان را نیازمند نگاه ویژه خواند و اظهار کرد: اقدام‌های خوبی در جذب نیروی انسانی در آتش‌نشانی رشت انجام شده است.

مقصودی نگاه شهرداران گیلان نسبت به آتش‌نشانی را نیازمند تحول دانست و بیان کرد: چهار قطعه زمین از طریق شهرداری تحویل آتش‌نشانی رشت شده است.

این مسئول با بیان اینکه سازمان‌های آتش‌نشانی ساختار جدا از همدیگر دارند، تصریح کرد: آتش‌نشانان نیازمند تجهیزات به‌روز برای اطفای حریق هستند.

انتهای پیام/84001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول