اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج نجف اشرف شاهرود:

نترسیدن از دشمن ویژگی بارز همه شهدا بود

فرمانده بسیج نجف اشرف شهرستان شاهرود گفت: نترسیدن از دشمن ویژگی بارز همه شهدا بود و رزمندگان اسلام به واسطه همین روحیه توانستند بر بعثی‌‏ها چیره شوند.

نترسیدن از دشمن ویژگی بارز همه شهدا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن طالع‌زاری عصر امروز در دیداری که با خانواده شهید مهدی طالع‎زاری با حضور فرماندهی و شورای بسیج نجف اشرف در منزل این شهید در روستای سعدآباد شاهرود انجام شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به خانواده شهید و گرامیداشت یاد و نام همه شهدا و امام راحل (ره) اظهار کرد: در آیه «الا اولیاء الله لا خوف علیهم و لا هم یحزنون» چند صفت ذکر شده که شهدا را می‌توان مصداق آن دانست.

وی افزود: شجاعت، نترسیدن از دشمن و اندوهگین نشدن از مشکلات و سختی‌هایی بود که شهدا را نسبت به خصم برتری و استیلا بخشید.

فرمانده بسیج نجف اشرف شاهرود خاطرنشان کرد: اکنون نباید فراموش کنیم که عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا و تلاش و پیکار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است. 

تبعیت از ولایت وصیت شهداست

در این دیدار، خانواده شهید مهدی طالع‌زاری به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخته و تأکید کردند: شهدا رفتند تا ما به پیشرفت اسلام و قله افتخار دست یابیم و باید همه تلاش کنیم تا با تبعیت از ولایت و چراغ راه سیره و وصیت شهدا موفق شویم.

در این دیدار، هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده شهید از طرف بسیج نجف اشرف شاهرود اهدا شد.

همچنین زیارت عاشورا با حضور 30 نفر از اعضای حلقه صالحین روستای سعدآباد در منزل شهید مهدی طالع‌زاری به یاد همه شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

 گلباران مزار شهدای گمنام در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، همچنین هم‎زمان با هفته دفاع مقدس، مدیرعامل و جمعی از مدیران و بسیجیان شرکت برق منطقه‎ای سمنان در مزار شهدای گمنام شهرستان حضور یافته و به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

در این مراسم معنوی که با حضور سیدعلی‎اکبر صباغ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‎ای سمنان برگزار شد، با تقدیم گل و قرائت فاتحه و همچنین زیارت‎نامه شهدا، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

انتهای پیام/2249/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول