اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

خانواده شهدا میراث‌داران انقلاب و سرمایه‌های معنوی کشور هستند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه خانواده شهدا میراث داران انقلاب و سرمایه‌های معنوی کشور هستند، گفت: باید از ظرفیت‌ و توانمندی‌ خانواده شهدا برای پیشبرد امور و ایجاد زیرساخت‌ها استفاده برد.

خانواده شهدا میراث‌داران انقلاب و سرمایه‌های معنوی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار مهدی صدیقی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب هستند و یکی از کمترین وظیفه‌های حال حاضر ما تجلیل از این عزیزان و یادآوری حماسه‌ها و جانفشانی‌های آنان است.

وی با بیان اینکه برخورداری از روحیه‌ شهادت‌طلبی می‌تواند کشور ما را در مقابل بسیاری از تهدیدها و توطئه‌ها مصون نگاه دارد، گفت: امروز ایران در اوج عزت و اقتدار است و این اقتدار مرهون فداکاری و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امنیت و ثبات کنونی میهن اسلامی را مرهون رشادت و جانفشانی جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای مسئولان است و باید همه ما برای حل مشکلات این قشر از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

صدیقی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و مسئولان نظام درباره اجر نهادن به خانواده شهدا و ایثارگران امیدواریم که با برگزاری این مراسم و آئین‌های مشابه در سال و به مناسبت‌های گوناگون جنبه‌های معنوی تجلیل از خانواده‌ عزیز شهدا را محقق کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر توفیق خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران نصیب مسئولان شود باید آن را پاس بدارند و شبانه روز برای رسیدن به این هدف متعالی تلاش کنند، بیان کرد: خانواده‌های شهدا فقط گوش به فرمان رهبری و همچون سایر اقشار جامعه، حامی و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پیشاپیش مردم مومن و ولایی در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور گسترده دارند.

انتهای پیام/87010/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول