اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی:

حفظ ارزش و آرمان‌های شهدا سند افتخار کشور است

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی بر حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و آثار شهدا به عنوان سند افتخار کشور تاکید کرد و گفت: حفظ تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و انتقال برای آیندگان ضروری، مفید و مایه افتخار برای بشریت است.

حفظ ارزش و آرمان‌های شهدا سند افتخار کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد نصرتی عصر امروز در اجتماع ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای تبریز با بیان دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم که شکرگزار و قدردان نعمت‌های بی‌کران الهی باشیم که عزت، بالندگی، رستگاری، شرافت و زندگی سالم را برایمان به ارمغان آورد که منبعث از تعالیم الهی و آموزه‌های اسلامی و برخاسته از مکتب عزیز اسلام است.

وی افزود: نعمت انقلاب اسلامی به عنوان پدیده شگفتی‌ساز قرن حاضر است که به همه آمال و آرزوی نظام سلطه که در قلمرو تصورات ذهنی‌شان به پایان تاریخ می‌اندیشند خط بطلان کشید و همه معادلات نظام استکباری را در هم شکست و فرو ریخت.

نصرتی ادامه داد: ولایت، عنصری مقدس، تعیین کننده، راهبردی بوده و اساسا ما در زیربنای اعتقادی‌مان، به امت بدون ولایت، اعتباری قائل نیستیم و پیروی از امامت کلید موفقیت، سعادت و قبولی همه اعمال ماست.

معاون سیاسی استاندار خاطر نشان کرد: سرگردانی و گرفتاری مردم دنیا به خاطر این است که از گوهر گرانبهای ولایت بی‌بهره هستند و مطمئنا اگر کسی از مسیر ولایت خارج شود عاقبت بخیر نخواهد شد.

وی یادآور شد: ما وظیفه داریم، همواره تکریم کنیم از آنهایی که قله‌های بلند رشادت و سعادت را در نوردیدند و برای مردم عزت و آبرو به ارمغان آوردند و مردانه، شجاعانه، غیورانه و مظلومانه در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند و با تکیه بر ایمان و توکل به خدا، با شجاعتی وصف ناپذیر در خدمت به دین خدا از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی افزود: ملتی که همه وجودش را در پیروی از مکتب الهام بخش اسلام و نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشته، این ملت شکست ندارد و شایسته بر تن کردن ردای کرامت است و اگر امروز دشمنان ما از جایگاه عربده کشی به پایین آمده و در مقابل نظام اسلامی زانو زده و رئیس جمهور منتخب در عرصه‌های بین‌المللی از حقوق ملت دفاع می‌کند از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس است.

نصرتی ادامه داد: با وجود اینکه دشمن از تمام ساز و کارهای نظامی و فناوری‌های تسلیحاتی در جریان جنگ تحمیلی استفاده کرده ولی نتیجه آن تقویت روحیه فرهنگ پایداری شده و روحیه جهادی، بسیجی، بندگی و راز و نیازهای مخلصانه و جلوه‌های بی‌بدیل معنویت صحنه‌های زیبایی به یادگار گذاشته است.

انتهای پیام/60002/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول