اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس سبک هایا شیتوریو مازندران خبر داد

قهرمانی مازندران در مسابقات کاراته بانوان کشور

نایب رئیس سبک هایا شیتوریو مازندران از قهرمانی کاراته کاران بانوان مازندران در مسابقات قهرمانی سبک هایاشیتوریو کشور در ساری خبر داد.

قهرمانی مازندران در مسابقات کاراته بانوان کشور

زهرا حاج‌آقا محمد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کاراته سبک هایا شیتوریو به مناسب هفته دفاع مقدس در مرکز استان مازندران برگزار شد که مورد استقبال بانوان ورزشکار این رشته از سراسر کشور قرار گرفت.

این مسئول به قهرمانی مازندران در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: بانوان کاراته‌کا مازندران با کسب 29 طلا،39 نقره و 47 برنز گوی سبک را از دیگر رقبا بردند.

نایب رئیس سبک هایا شیتوریو مازندران در ادامه به نائب قهرمانی تیم استان تهران در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: تهرانی‌ها 24 طلا، 25 نقره و 37 برنز این رقابت‌ها را با خود به پایتخت بردند.

وی ادامه داد: دیگر تیمی که در این رقابت‌ها بر روی سکوی رفت ورزشکاران اصفهان بودند که موفق به کسب سه طلا، دو نقره و 9 برنز شدند.

حاج آقا محمد با اعلام اینکه ورزشکاران مازندران، تهران، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، همدان، آذربایجان شرقی و خوزستان در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند،گفت: مسئول سبک‌ هایاشی شیتوریو کشور سرکار خانم شهناز حسنین در این رقابت‌ها حضور داشت.

محمدی در پایان از برگزاری دور جدید مسابقات قهرمانی کاراته سبک هایاشیتوریو به میزبانی مازندران خبر داد و گفت: در حال نهایی کردن زمان و محل برگزاری این رقابت‌ها هستیم.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول