اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های کاراته سبک وادوریو

تیم کاراته همراه اول تهران بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد

تیم کاراته همراه اول تهران در جریان رقابت‌های کاراته سبک وادوریوی قهرمانی کشور عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

تیم کاراته همراه اول تهران بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان هجدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور که با حضور نزدیک به 700 کاراته‌کا از 21 استان کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن ورزشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین برگزار شد، در نهایت این تیم همراه اول تهران بود که موفق شد با کسب هشت نشان طلا، 10 مدال نقره و 15 مدال برنز در مجموع دو بخش کاتا و کومیته عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

کاراته‌کاهای تیم استان قزوین نیز در این رقابت‌ها با کسب هفت نشان طلا، 9 نقره و 12 برنز عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند.

تیم چهارمحال و بختیاری نیز با پنج طلا، دو نقره و پنج برنز موفق شد عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد.

در همین ارتباط دبیر هیئت کاراته استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: از سوی کمیته برگزاری این رقابت‌ها، معراج محمدی کاراته‌کای شایسته قزوینی به عنوان فنی‌ترین کومیته‌کار و مبارز این پیکارها انتخاب و معرفی شد و جام اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم کاراته وادوریو آذربایجان غربی رسید.

به گفته حمیدرضا داوری، کاراته‌کاهای استان‌های قزوین، توابع تهران، همراه اول تهران، خراسان رضوی، البرز، چهارمحال و بختیاری، فارس، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، فارس، کرمان، قم، ایلام، گلستان، خوزستان و گیلان از جمله تیم‌هایی بودند که در این رقابت‌ها به روی تاتامی رفتند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین یادآور شد: نفرات برتر این مسابقات به اردوی منتخب تیم سبک کاراته وادوریو کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2013 هندوستان دعوت خواهند شد.

داوری با بیان اینکه وادوریو یکی از چهار سبک اصلی در رشته کاراته محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: کاراته‌کاهای تیم استان قزوین در جریان برگزاری هجدهمین دوره برگزاری رقابت‌های وادوریو عملکرد مناسب و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و به طور حتم اگر از تجربه بالاتری نسبت به تیم مطرح و قدرتمند همراه اول تهران برخوردار بودند می‌توانستند به جای این تیم عنوان نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کنند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به رشد و پیشرفت قابل قبول کاراته استان در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: فدراسیون در این سال‌ها اعتماد بالایی را به مجموعه هیئت کاراته استان نشان داده است، به طوری که فقط در چند ماه اخیر استان قزوین میزبانی سبک‌های مختلف کاراته کشور را بر عهده داشته و توانسته است با نظم خوبی این مسابقات را برگزار کند.

انتهای پیام/77004/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول