اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته‌ کرمان:

رسانه‌ها توجه بیشتری به رشته کاراته داشته باشند

دبیر هیئت کاراته استان کرمان گفت: رسانه‌ها‌‌ با اطلاع‌رسانی‌ فعالیت‌ها و اقدامات ورزشکاران‌ رشته کاراته در کرمان جایگاه مطلوب و موفقیت‌های ورزشکاران استان را منعکس کنند.

رسانه‌ها توجه بیشتری به رشته کاراته داشته باشند

مرتضی اخضمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: هیئت ‌کاراته استان کرمان ‌طی هفته‌های گذشته برنامه‌های خاصی را از جمله برگزاری مسابقات کشوری و میزبانی مسابقات در درون استان‌ تا اعزام ورزشکاران و کاراته‌کاهای کرمانی به مسابقات مختلف‌ دنبال کرده است.

وی بیان داشت: می‌توان مدعی بود که هیئت کاراته یکی از هیئت‌های ورزشی فعال استان کرمان است، زیرا حدود 30 سبک کاراته در استان کرمان زیر مجموعه این هیئت هستند، البته در این بین برنامه‌ریزی ‌و انجام اقدامات پشتیبانی برای تمام‌ این سبک‌ها و ورزشکاران سختی‌های خاص خودش را دارد.

بدقولی مدیرعامل سابق باشگاه مس به کاراته هم ضربه زد

اخضمی از مدیر‌عامل سابق باشگاه مس انتقاد کرد و افزود: بر ‌اساس توافق صورت گرفته باشگاه مس در فصل جاری ورزشی خود باید بخشی از هزینه‌ها و بودجه مربوط به ارتقای فنی کاراته استان کرمان را متقبل می‌شد که وی نه تنها به وعده خود عمل نکرد، بلکه با این بدقولی‌اش حتی به کاراته استان و برنامه‌های ما لطمه زد.

وی تصریح کرد: در هر صورت ما با باشگاه مس و مدیران سابق شرکت مس در مورد حمایت از کاراته کرمان توافقاتی کردیم و اکنون نیز باید با اکبر ایرانمنش مدیرعامل فعلی باشگاه در این مورد صحبت کنم تا بتوانیم حداقل بخشی از مشکلات کاراته استان را برطرف کنیم.

با تامین بودجه‌ خانه کاراته کرمان احداث می‌شود

دبیر هیئت کاراته استان کرمان پیرامون آخرین وضعیت عملیات احداث خانه کاراته گفت: ترجیح می‌دهم در این مورد حرفی نزنم، مشکلات مالی زیادی طی یکی دو سال اخیر گریبان ورزش را گرفته است.

وی ابراز داشت: اگر بودجه به کاراته تزریق شود، قطعا عملیات احداث شتاب بیشتری به خود گرفته و ما می‌توانیم میزبانی مسابقات معتبر داخلی و حتی خارجی را بر عهده گیریم.

رسانه‌ها به رشته کاراته کرمان کمک کنند

اخضمی عنوان کرد: هیئت کاراته استان کرمان یکی از هیئت‌های شلوغ و پرکار استان کرمان است، حدود 30 سبک زیر نظر هیئت در دو بخش مردان و زنان در استان فعالیت دارند، اما در این بین از رسانه‌ها انتظار می‌رود تا در مورد نقاط ضعف و قوت هیئت کاراته و همچنین ارتقای سطح فنی کاراته کرمان حضور پر‌رنگ‌تری در کنار ما داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: رسانه نقش تاثیر‌گذاری در جامعه و حتی در روحیه و رفتار ورزشکاران ما دارد، اگر رسانه‌ها بتوانند با برنامه‌ریزی عملکرد و برنامه‌های کاراته استان کرمان را زیر نظر قرار دهند، قطعا موفقیت‌های بیشتری عاید این رشته می‌شود.

درخشش ورزشکاران کرمان در مسابقات مختلف ادامه دارد

‌دبیر هیئت کاراته‌ کرمان با بیان اینکه کاراته‌کاهای استان در مسابقات مختلف کشوری و برون مرزی همواره خوش درخشیده‌اند، گفت: تیم کیوکوشین کاراته کرمان در مسابقات قهرمانی کشور که 29 شهریورماه در تهران برگزار شد، شرکت کرد و در وزن به اضافه 90 کیلوگرم و در رده سنی جوانان آرش برزگر به مقام نخست دست یافت.

وی اذعان داشت: همچنین در همین مسابقات و در وزن‌های 50- و 60-کیلوگرم امید امیری و مهدی سهرابی به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

الهه رضا‌زاده تنها نماینده کاراته بانوان کرمان در تیم ملی است

اخضمی تصریح کرد: الهه رضا‌زاده‌ تنها نماینده دختران ورزشکاران کرمانی در تیم ملی است که به عنوان کاراته‌کای کومیته تیمی در بازی‌های کشورهای اسلامی در اندونزی‌ به روی تاتامی می‌رود.

وی بیان داشت: این ورزشکار یکی از موفق‌ترین کاراته‌کاهای کرمان در سطح کشور بوده است که در مسابقات آسیایی کوبه اوزاکا مالزی در سال 2008 به مدال طلا دست یافته‌ و در سال 2011 نیز مدال طلای انفرادی و تیمی این رقابت را به افتخاراتش اضافه کرده است.

سه کاراته‌کای کرمانی عازم مسابقات آسیایی امارات هستند

‌دبیر هیئت کاراته استان کرمان گفت:‌ معین برکم، عباس حیاتی‌فر و اسماعیل نخعی سه کاتا‌کار کرمانی عضو تیم ملی جوانان کشورمان پس از موفقیت در مسابقات متعدد داخلی و برون‌مرزی این بار نیز با درخشش در رقابت‌های کشوری با عضویت در تیم ملی عازم مسابقات آسیایی در کشور امارات هستند که آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80011/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول