اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور

کاراته‌‌کاهای قزوینی بر سکوی سومی ایستادند

کاراته‌‌کاهای قزوینی در رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور بر سکوی سومی ایستادند.

کاراته‌‌کاهای قزوینی بر سکوی سومی ایستادند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کاراته‌کاهای تیم کاراته شوتوکان JKA قزوین، عنوان سومی رقابت‌های کاراته قهرمانی این سبک را به دست آوردند.

تیم کاراته شوتوکان JKA قزوین در این دوره از مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد، توانست در مجموع دو بخش کومیته و کاتا با کسب پنج نشان طلا، دو نقره و چهار برنز عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

البته این عنوان در حالی به دست آمد که تیم کاراته شوتوکان JKA قزوین در بخش کومیته این رقابت‌ها نیز موفق شد عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

در این رقابت‌ها از تیم کاراته استان قزوین محمد بابالویی، رضا علی‌نیا، علیرضا خمسه، محمد ذوالقدر و محمدجواد درودگران موفق شدند گردن‌آویز طلا را از آن خود کنند و ایوب ایوبی‌نژاد و سعید نصیری نیز دیگر کاراته‌کاهای این استان در این مسابقات بودند که با کسب عنوان نایب قهرمانی نشان نقره را به ارمغان آوردند.

همچنین در این مسابقات علی‌حسین ایوبی‌نژاد، علی رشوند، علی میرزایی و مجید نصیری نیز با وجود بازی‌های دیدنی که در مقابل رقیبان از خود به نمایش گذاشتند، در نهایت با کسب نشان برنز این دوره از رقابت‌ها به کار خود در این مسابقات خاتمه دادند.

انتهای پیام/77004/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول