اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور دماوند خبر داد

برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر دفاع مقدس در دماوند

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز دماوند از برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر دفاع مقدس در دماوند خبر داد.

برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر دفاع مقدس در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مختار یوردخانی در حاشیه مراسم غبارروبی مزار شهدای دماوند اظهار داشت: امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس کم‏ترین وظیفه و ادامه راه نورانی آنان مهم‏ترین وظیفه ماست.

وی ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس به وظیفه خطیر و سنگین اقشار مختلف مردم به خصوص قشر دانشگاهی در زمینه حفظ و نگهداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز دماوند تقارن هفته گرامیداشت دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را فرصت خوبی برای آشنایی و جذب قشر دانشجو و دانش‏آموز نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

یوردخانی دیدار با خانواده‏های شاهد و ایثارگر، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتاب‏خوانی، نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر دفاع مقدس، برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی و علمی توسط انجمن‏های علمی دانشگاه و تهیه ویژه‏نامه‏های مربوط به دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی را از دیگر برنامه‏های دانشگاه پیام‌نور مرکز دماوند در هفته دفاع مقدس نام برد.

47 گلزار شهدای شهرستان دماوند به مناسبت هفته دفاع مقدس غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در مراسم نمادین این آیین مقدس که پیش از ظهر امروز در امامزاده قاسم (ع) دماوند برگزار شد، علاوه بر مسئولان شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از خانواده‏های شهدا و ایثارگران و خواهر شهید فاطمه قزوینی که شهید سال سپاه انتخاب شده است، نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/2568/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول