اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

جواب قانع‌کننده‌ای برای متقاضیان کار در کهگیلویه و بویراحمد نداریم

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین کسانی که به نمایندگان در استان مراجعه می‌کنند، افراد متقاضی کار هستند و ما هم جواب قانع‌کننده‌ای برای آن‌ها نداریم.

جواب قانع‌کننده‌ای برای متقاضیان کار در کهگیلویه و بویراحمد نداریم

حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در هر دیدار مردمی که داریم، بیشترین تقاضاها برای کار است و ما هم جواب قانع کننده‌ای برای مردم نداریم.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌ها هم در چند سال اخیر وضعیت معیشت و بازار را بر هر چیز دیگری ترجیح داده‌اند و از اشتغال‌زایی کمتر خبری می‌شنویم.

بزرگواری تصریح کرد: در یک روز کاری که مختص به ارباب رجوع است، باید بیشتر آن را جوابگوی کار برای جوانان باشیم که این‌گونه شرمنده مردم می‌شویم.

این نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر من اگر متقاضیان کار به بخش خصوصی بیشتر فکر کنند هم آینده بهتری دارند و هم مشکلات امروزی را در آینده نخواهیم داشت.

وی به بازدید خود از چند گلخانه در طول چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: در گلخانه‌ها عده‌ای دختر جوان با جدیت مشغول فعالیت بودند و تولیدات خوبی هم داشتند که با دیدن آنها و این اراده و عزمی که داشتند، امیدواری برای اشتغال در بین جوانان را به خوبی احساس کردم.

عضو کمیسیون کشاورزی و آب و خاک مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این که بسیاری از اراضی ملی استان که مستعد کشاورزی است دست نخورده و بلا استفاده مانده است، افزود: باید فکری به حال این سرمایه‌های راکد شود و منابع طبیعی و سایر مسئولان با مدیریت استاندار جدید و با پشتیبانی بانک‌ها چرخه کار و تولید را رونق بخشند.

انتهای پیام/2571/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول