اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

‌سرمایه‌گذاران باید احساس حمایت کنند‌/ مشکل اشتغال برطرف شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید فعالیتی صورت گیرد که افراد سرمایه‌گذار احساس حمایت کنند که این بحث در زمینه صنعت بیش از گذشته نیاز است و در این زمینه باید نظارت‌های لازم انجام شود.

‌سرمایه‌گذاران باید احساس حمایت کنند‌/ مشکل اشتغال برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل بازرسی استان قم اظهار کرد: باید زمینه‌های امنیت در سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی، خدماتی و تولیدی رونق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: باید فعالیتی صورت گیرد که افراد سرمایه‌گذار احساس حمایت کنند که این بحث در زمینه صنعت بیش از گذشته نیاز است و در این زمینه باید نظارت‌های لازم انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: باید در زمینه سرمایه‌گذاری برای افزایش اشتغال عموم مردم اقدامات اساسی صورت گیرد تا مشکل اشتغال برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: به شورای شهر ابلاغ شده که حلقه‌های پیرامون حرم حضرت معصومه (س) باید معنادار باشد و شورای شهر نیز این موضوع را قبول دارد ولی باید بررسی شود تا چه اندازه اجرا شده است.

لاریجانی عنوان داشت: باید به بحث بافت فرسوده نظارت جدی صورت گیرد و بخش سرمایه‌گذاری به این حوزه توجه کند.

وی با بیان اینکه کشاورزی در اشتغال مهم است گفت: باید منابع آبی دقیق‌تر توزیع شود و از روش آبیاری پرفشار استفاده کنیم تا آب هدر نرود و در این زمینه به دلیل کم‌آبی پیشنهاد استفاده از آبیاری پرفشار ابلاغ شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ایجاد حلقه فضای سبز در استان قم گفت: باید سرمایه‌گذاری ویژه‌ای برای ایجاد حلقه فضای سبز صورت گیرد، به ویژه از سمت غرب که احتمال وزش باد از این سمت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد که لکه‌های فضای سبز موجود در شهر تغییر کند و باید زمینه رشد آنها را فراهم کنیم.

لاریجانی با بیان اینکه کمبود فضای سبز یکی از معضلات استان قم است، گفت: اگر حلقه فضای سبز در شهر قم تشکیل نشود در آینده با مشکل مواجه می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: کارهای مقدماتی راه آهن اصفهان، ‌قم و تهران 60 تا 70 درصد صورت گرفته است.

انتهای پیام/78003/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول