اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش لنده عنوان کرد

جذب بیش از 250 میلیون ریال مشارکت مردمی در سال 91

رئیس آموزش و پرورش لنده گفت: در سال گذشته در راستای جمع‌آوری کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی بیش از 250 میلیون ریال توسط اولیاء و مربیان جمع‌آوری شد.

جذب بیش از 250 میلیون ریال مشارکت مردمی در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید عیسی تقوی‌فرد عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به نزدیک شدن به مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: مدارس دومین خانه و پناه‌گاه دانش‌آموزان بوده که بیش از یک چهارم ساعات شبانه روز خود را در آن سپری می‌کنند.

وی افزود: فضاسازی و آماده‌ کردن فضای محیطی مدارس برای ورود دانش آموزان به این مکان‌های به یادماندنی امری ضروری و غیر قابل اغماض است.

رئیس آموزش و پرورش لنده در ادامه با اشاره به مشکل سرانه مدارس در سال گذشته افزود: با وجود طرح‌های بسیاری که در آموزش و پرورش با محوریت مدارس انجام شد هیچ‌گونه سرانه‌ای برای مدارس واریز نشده است.

تقوی‌فرد تصریح کرد: سال تحصیلی 91 برای مدیران مدارس، سال سختی بود چراکه آن‌ها در هزینه‌های جاری مدارس خود مانده بودند.

وی افزود: اما درایت و تدبیر آنان در جذب مشارکت‌های مردمی توانست گوشه‌ای از مشکلات مدارس را حل و فصل کند.

دبیر شورای آموزش و پرورش لنده یادآور شد: در سال گذشته در راستای جمع‌آوری کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی بیش از 250 میلیون ریال توسط اولیاء و مربیان جمع‌آوری شد.

تقوی فرد افزود: محدودیت‌های مالی و کمبود امکانات باعث شد در هوشمندسازی مدارس به نتیجه دلخواه دست نیابیم.

وی خاطرنشان ساخت: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس فرصتی است که باید در جهت نشر و گسترش ارزش‌های دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش لنده افزود: امروزه به برکت خون شهدا و دفاع مقدس است که تعلیم و تربیت در کشور ما رونق گرفته و ما در این زمینه حرفی برای گفتن داریم.

تقوی فرد در ادامه به موضوع مبارزه با بی‌سوادی در شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: طبق آمار به دست آمده در شهرستان لنده 563 نفر بی‌سواد وجود دارد.

وی افزود: این آمار برای سنین زیر 49 سال است و تلاش آموزش و پرورش بر این بوده که با شناسایی آن‌ها بتواند با بی سوادی به مبارزه برخیزد.

رئیس آموزش و پرورش لنده با اشاره به تلاش همگانی برای مبارزه با بی سوادی گفت: همه‌ دستگاه‌‌های اجرایی در شهرستان باید در این زمینه تلاش خود را بیش از گذشته به‌کار گیرند.

وی افزود: آموزش و پرورش لنده در این راستا برای مبارزه با بی‌سوادی در مدارس اقدام به راه‌اندازی کلاس سوادآموزی می‌کند( هرمدرسه یک کلاس).

انتهای پیام/82013/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول