اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

مفتاح‌الجنه حرکت خودجوش دستگیری از فقراست

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مفتاح‌الجنه طرح و حرکتی ابتکاری به همت خیرین و نیکوکارانی است که خودجوش در این امر مشارکت کرده و یاریگر مجموعه کمیته امداد هستند.

مفتاح‌الجنه حرکت خودجوش دستگیری از فقراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در نشست با متولیان طرح مفتاح‌الجنه در اردبیل اظهار داشت: این طرح برای مرتفع کردن مشکلات و نیازمندی‌های افراد فقیر و تهیدست گامی جدی به شمار می‌رود که کمیته امداد استان با مشارکت خیرین آن را انجام می‌دهد.

وی با قدردانی از همراهی خیرین و نیکوکاران در برگزاری این برنامه ارزشی تصریح کرد: حضور مسئولان و دیدار آنان از خانواده‌های تحت حمایت و همچنین مشاهده‌ اوضاع زندگی آنان از نزدیک، در روند تسریع یافتن کمک‌رسانی به مددجویان بسیار مؤثر بوده است.

زلالی با اشاره به مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی مسئولان در طرح مفتاح‌الجنه خاطر نشان کرد: علاوه بر این مساعدت‌ها، مسئولان در مورد رفع مشکلات معیشتی، درمانی، بهداشتی، تحصیلی، مسکن و... مددجویان تحت پوشش کوشش کرده و همچنان پیگیر رفع کامل مشکلات آنان می‌باشند.

این مسئول با بیان اینکه نگاه مسئولان استان به کمیته‌ امداد برای ریشه‌کنی فقر از جامعه بسیار روشن است، اضافه کرد: درایت و همکاری اکثر دستگاه‌های دولتی و خصوصی با کمیته امداد نشانگر اهمیت فعالیت‌های این نهاد در مورد فقرزدایی از جامعه و دستگیری از قشر بی‌بضاعت است.

وی با اعلام اینکه این نهاد تمام توان خود را جهت رفع مشکلات اساسی خانواده‌های تحت حمایت به کار گرفته است، بیان کرد: در کنار مرتفع ساختن مسائل پیش روی نیازمندان و توانمندسازی و خودکفایی آنان برنامه‌ها و طرح‌های متعددی را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته‌ امداد استان در این خصوص یادآور شد: فراهم آوردن شرایطی برای آموزش مددجویان و همچنین پرداخت تسهیلات خودکفایی از جمله فعالیت‌های این نهاد برای به مرز خود اتکایی رساندن مددجویان تحت حمایت می‌باشد.

زلالی در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در هفته‌ دوم مهر ماه سال‌جاری اذعان داشت: همچون سال‌های گذشته بسیاری از ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن بزرگ اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همراهی مردم و همچنین مسئولان دستگاه‌های اجرایی امیدواریم مساعدت‌های خیرین نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد تا زمینه‌ تحصیل و کسب علم برای دانش‌آموزان نیازمند نیز فراهم شود.

در پایان این مراسم از مساعدت و مشارکت مسئولان دستگاه‌ها که در اجرای طرح مفتاح‌الجنه که به منظور مجالست با خانواد‌ه‌های نیازمند برگزار می‌شود، با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/62007/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول